ArcticIce Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Har akkurat bestilt en Elitegroup Green 556E C1600 fra Multicom. Datoen over når den kommer på lager blir forskjøvet hele tiden. Nå er den oppe i 07.06.04. Noen som vet om de pleier å sende ut maskiner før slike datoer? Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Har akkurat bestilt en Elitegroup Green 556E C1600 fra Multicom. Datoen over når den kommer på lager blir forskjøvet hele tiden. Nå er den oppe i 07.06.04. Noen som vet om de pleier å sende ut maskiner før slike datoer? Multicom sender vel ut samme dagen de får den inn på lager.. Men det spørs når de får den inn, da. Lenke til kommentar
bizarre Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Når jeg bestilte PC til dama, tok det 2 dager fra jeg satt bestillingen til jeg fikk produktet. Det er ikke noe som er bedre enn det ! Lenke til kommentar
voluz Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Når jeg bestilte PC til dama, tok det 2 dager fra jeg satt bestillingen til jeg fikk produktet. Det er ikke noe som er bedre enn det ! Samme erfaring med Elitegroup her også. Kjapp som bare! Lenke til kommentar
ArcticIce Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Min ble sendt idag *sikle* *sikle* Gleder meg til å legge meg på senga og se en film, eller surfe. Kan skrive litt om den når den kommer, og etter de gode erfaringene fra dere som jeg har lest, vil den komme på Onsdag eller Torsdag? Bor i Lillehammer. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Hvis den ble sendt idag så får du den nok ikke før Torsdag, Fredag eller Lørdag. Onsdag er å håpe litt for mye Lenke til kommentar
ArcticIce Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Mottok maskinen igår. Må bare si at det er en jævlig deilig maskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå