Gjest medlem-23990 Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Pycnopodia, akkurat det det ikke er. I mange andre land har man et valg, fordi det ikke er topartissystem. Vi har for eksempel mange store og mellomstore og små partier og velge mellom i Norge, noe som kan gjøre utfallet litt mer varierende, og gir større valg. Ja, nå skal det faen meg bli slutt på KrF-regjeringen snart!! Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Ja, nå skal det faen meg bli slutt på KrF-regjeringen snart!! Er det høyre-regjeringen du sikter til? Lenke til kommentar
Decline Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Hehe ja...og her kan vi få slutt på den. Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Ja, nå skal det faen meg bli slutt på KrF-regjeringen snart!! Får meg til å undre.. Hvem vil du ha i rejering hvis du ikke vil ha høyre, krf og venstre? Frp? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Ja, nå skal det faen meg bli slutt på KrF-regjeringen snart!! Får meg til å undre.. Hvem vil du ha i rejering hvis du ikke vil ha høyre, krf og venstre? Frp? AP. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Ja, nå skal det faen meg bli slutt på KrF-regjeringen snart!! Får meg til å undre.. Hvem vil du ha i regjering hvis du ikke vil ha høyre, krf og venstre? Frp? Kanskje han er en vinglete sentrumsvelger med venstreinstinker og en snikende beundring for høyresiden? Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Ja, nå skal det faen meg bli slutt på KrF-regjeringen snart!! Får meg til å undre.. Hvem vil du ha i rejering hvis du ikke vil ha høyre, krf og venstre? Frp? AP. Var igrunnen Seixon jeg spurte.. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Og jeg svarte for ham. Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Og jeg svarte for ham. aah.. Kjenner du han eller? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Og jeg svarte for ham. aah.. Kjenner du han eller? Nei, han har sagt det tidligere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå