neon king Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 hei har no prøvd å overklokke men det går bare nedover kan noen si hvordan jeg skall jøre d hk asus a7n8x delux cpu amd xp2800 kjøler taisol heatpipe prossesoren holder til vanlig ca 47grader Lenke til kommentar
insider Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Ta en titt på denne: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=143800 Lenke til kommentar
neon king Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 hvor er de instillingene er det på advanced chipsett finner bare multipier og den står på maks12,5x og fsb finner jeg ikke i det hele tatt Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 I min bios er det noe lignende "Voltage and freqencye" Men det er umulig og vite hvordan det er i din Lenke til kommentar
DeRn Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 neon king: Over multiplier står det en exteral clock, den står sikkert på 166 til deg? Hvis du stiller på "User defined" så kan du sette klokken opp og ned med 1 step. Da stiller du på fsb og klokken blir større, setter du den ned.. Ja, da blir den mindre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå