vegge Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 For en tid tilbake formaterte jeg maskinen. CD-en med ZoomBrowser EX, programmet jeg bruker til å legge inn bildene fra mitt Canon IXUS 400, har blitt sporløst forsvunnnet. Har søkt litt i google osv., men alt jeg finner er oppdateringer. Går det ikke an å laste ned programmet? Er jeg virkelig nødt til å finne igjen CD-en? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Du har Windows XP? Jeg synes det er mye bedre å hente bildene fra Explorer enn ZoomBrowser EX! Har et IXUS i kamera selv. Connect, vente 2 sekunder, "Min Datamaskin", Canon Digital Ixus i, merk alt, kopier til "nytt". Lenke til kommentar
vegge Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Har WinXP ja og er klar over det du sier. Men jeg likte ZoomBrowser EX - hadde god oversikt over bildene der. Med WinXP får bildene navnet; IMG_1837.jpg Med ZoomBrowser EX får de navnet; 118_1837.jpg Kan man få det på begge "formatene" ved hjelp av WinXP? Hadde vært kjekt om alle bildene var på samme form.. Får rydde litt på rommet i morgen, kanskje CD-en dukker opp.. Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Søk i forumet på zoombrowser, så finner du innlegg med med link til nedlastingsside. Lenke til kommentar
fizk Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 For en tid tilbake formaterte jeg maskinen. CD-en med ZoomBrowser EX, programmet jeg bruker til å legge inn bildene fra mitt Canon IXUS 400, har blitt sporløst forsvunnnet. Har søkt litt i google osv., men alt jeg finner er oppdateringer. Går det ikke an å laste ned programmet? Er jeg virkelig nødt til å finne igjen CD-en? Ta en titt på denne siden. Der skal den ligge. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 Takk for svar, men jeg har selvsagt sjekket den siden dere nevner. Der ligger bare en oppdatering. Og den kan ikke installeres uten videre.. Men nå har det seg slik at jeg til slutt fant CD-en. Måtte bare rydde litt.. Synes likevel det er stusselig at ikke programmet kan lastes ned! Lenke til kommentar
REGS Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Hei. Så langt jeg husker så er det programmet som ligger hos Canon en update, det vil si egentlig er det hele programmet, men det sjekker først at du har en tidligere versjon av programmet før det installeres. Antagelig for å hindre at "hvem som helst" kan installere det. Jeg har selv brukt det litt, men har etter hvert gått over til ACDSee som jeg synes er kjappere og har en greiere oppbygging. Har en "gammel" (tre år) Powershot G1 som ikke oppdages av XP som ekstern lagringsenhet, så jeg har gått over til kortleser. og da får bildene navnet IMG_1234 REGS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå