ShadowDog Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Noen som har erfaringer med Acer TravelMate 8004LMi? Skal ha ny bærbar snart og foreløpig ser den ut som det beste alternativet. Litt i dyreste laget for hva jeg hadde tenkt, men får vel så være. Noen som evt. har andre anbefalinger i 15000-20 000kr klassen? Har også sett litt på Tundra 1557X, men etter å ha lest her på forumet og diverse tester var det endel ting jeg ikke likte ved den. Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 kan vertfall tilføye at mamma har bestillt ei sann bærbar maskin. Tester av 8003LMi, som har litt dårligare system specs, fekk god kritikk i dinside.no sovidt eg huskar. Du kan prøve google.. Lenke til kommentar
jornt Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 8003LMi var best i test i PC World Suverent best på batteritid Bra design, virker solid. Løp og kjøp! Lenke til kommentar
Thel Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Sjekk ut www.whitebox.no for gode laptoper! Sjekk også forum.barbara.no=) Lenke til kommentar
Eilerten Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Bestilte en slik hos mshop på søndag (I barbaras julekalender). Det er en ting jeg ikke liker på denne og det er portreplikatoren. Den har ikke DVI og power, ellers det meste av tilkoblinger. Vitsen med portreplikator blir litt borte hvis man må plugge i div. i tillegg. Gleder meg som en liten unge til fredag (hvis den kommer da!) Har også planer om å bestille 2GB RAM på it24 til 3600,- Noen som har erfaringer med denne ram'en (Micron)? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Acer Ferrari 3400? 3000+ A64 cpu, 512mb ram, 80 gig disk, Bluetooth, fet skjerm osv En skikkelig spillmaskin. Men ikke verdens roligste..? Lenke til kommentar
Frosting Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Nei ,travelmate 8004LMi. Stemmer det at noen har klaget på skjermen på denne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå