Dkdaffy Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 er det mulig å få tak i en harddiskopptager, med eller uten dvdbrenner i til under 5000? vet noen isåall om en bra en, og hvor jeg kan kjøpe den? tusen takk for alle svar, hvis jeg får noen.... Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Hvis du har parabol så er Dreambox genial! Den er egentlig genial uansett, men du får utnytta den bedre dersom du har parabol antenne.... Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Ser etter det samme son trådstarter, men må være til kabel-tv siden jeg ikke kan ta med meg parabolen der jeg skal flytte. Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 De ligger vel akkurat rundt 5 laken. Kiss 558 er jo ikke så mye over. Spent på å se noen tester av den når den kommer i salg. På papiret virker den jo bra. Har testa en annen harddiskopptager og timeshift er jo rett og slett genialt. Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 For noen uker tilbake så jeg på forskjellige muligheter for å bygge min egen HTPC (Home Theater PC) med Mini-ITX kort +++. For ca 4.000 så fikk jeg en HTPC med stor harddisk (160 gb tror jeg), RAM, DVD-brenner, 5.1 lyd, gigabit ethernet osv osv... Bygg selv istede og dere får mye mer for penga! Sjekk ut prisguiden på hw.no og sett sammen Når det gjelder opptak etc så er det bare å kjøpe et TV-tuner kort til (HT)PC'en (ikke mange hundrelappene) og laste ned myHTPC (gratis program som er helt prima), dette har alle funksjonene du kan finne på å trenge. Banker ferdige HTPC'er lettest! Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 De ligger vel akkurat rundt 5 laken. Kiss 558 er jo ikke så mye over. Spent på å se noen tester av den når den kommer i salg. På papiret virker den jo bra. Har testa en annen harddiskopptager og timeshift er jo rett og slett genialt. har jo kommet den da : mpx fikk den i dag vdg de har hatt den lenge koster 5500 og 5200 menne skal du ta inn fra danmark må du betale mvh ved tollen i norge Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) De ligger vel akkurat rundt 5 laken. Kiss 558 er jo ikke så mye over. Spent på å se noen tester av den når den kommer i salg. På papiret virker den jo bra. Har testa en annen harddiskopptager og timeshift er jo rett og slett genialt. har jo kommet den da : mpx fikk den i dag vdg de har hatt den lenge koster 5500 og 5200 menne skal du ta inn fra danmark må du betale mvh ved tollen i norge umm.. MPX: Ubekreftet 18.06.04 1. det er i morgen 2. det er ikke sikkert at den kommer da heller. Endret 17. juni 2004 av bulldog Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 er nå Ubekreftet 03.08.04 Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) Pinnacle har laget en boks som sender trådløst via PCen din og har harddiskopptak til tv'en. Overføringen til PC kan brukes til nettradio, DIVX osv osv.... Boksen koster 3000 kr og har så å si alle inn og utganger. Expert har produktet... Endret 28. juni 2004 av torkelma Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Pinnacle har laget en boks som sender trådløst via PCen din og har harddiskopptak til tv'en. Overføringen til PC kan brukes til nettradio, DIVX osv osv.... Boksen koster 3000 kr og har så å si alle inn og utganger. Expert har produktet... Har du link? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå