Sealine Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Om jeg kjøper en av disse to minnebrikkene til mitt sony digitalkamera, vil de da passe i mobiltelefoner som støtter ekstra minne? Isåfall hvem av de to nevnte typene vil passe, hvis ikke begge da? Petter Lenke til kommentar
andesh Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 (endret) Det må du nesten finne ut hvilken kamera å hvilken mobil du skal ha. Er en del forskjellige minnekort. De fleste mobiler kjører vel memory stick Duo. Noe som veldig få digital kamera gjør. Noe som har med den fysiske størrelsen av kortet. Det har også med modellen å gjøre. De litt eldre produktene takler f.eks ikke memory stick pro. Leste litt på sony og fant ut at du kan bruke memory stick duo til vanli memory stick memory stick på sony.com Med den adaptern der, og at du sjekker at begge produktene takler pro utgaven eller ikke, så skal det funke trur jeg. Rett meg hvis jeg tar veldig feil. Det går ant å søke å se litt selv. edit: Du har også forskjellige typer, vet at jeg har forskjellig på mp3 spillern å kameraet her hjemme. vet ikke hvordan det blir mellom mobil og kamera. så kan vel hende jeg tok feil.. ER ikke sikker.. Endret 29. mai 2004 av andesh Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 Hmm, greit nok. Men hvis jeg da eventuelt glemmer dette med og ha minne som passe både mobil og kamera, hvilke minnetype vil du generelt anbefale? Er Memorystick PRO det beste eller hva? Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 http://www.best-buy.com/bbshop/product.asp?sku=51506 er dette og anbefale? Lenke til kommentar
andesh Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Jeg vil tro at minnekortet kjøpes etter utstyret kjøpes, så du vet hvilken minnekort du kan bruke. Memory stick Pro er en forbedret utgave av vanlig memorystick, raskere og lese osv. Hvilken av de forskjellige du burde kjøpe veit jeg ikke. Men tror Pro utgaven skal etter hvert ta over for den vanlige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå