Sealine Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Om jeg kjøper en av disse to minnebrikkene til mitt sony digitalkamera, vil de da passe i mobiltelefoner som støtter ekstra minne? Isåfall hvem av de to nevnte typene vil passe, hvis ikke begge da? Petter Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) EDit: glem det...trodde vi snakket om til mobil jeg nå... Endret 28. mai 2004 av VgaR Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Om jeg kjøper en av disse to minnebrikkene til mitt sony digitalkamera, vil de da passe i mobiltelefoner som støtter ekstra minne? Isåfall hvem av de to nevnte typene vil passe, hvis ikke begge da? Petter Det kommer jo helt an på hvilken telefon du har MS duo pro virker ikke i noen telefoner, men MS duo virker på P800/P900 Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 hva kommer SE S700 til og ta? ELler den K700 versionen som kommer senere med støtte for minnekort? Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 hva kommer SE S700 til og ta? ELler den K700 versionen som kommer senere med støtte for minnekort? Sony Ericsson S700 kommer til og ta MS Duo. Dog har jeg hørt rykter om at den kanskje skal få Memory Stick Duo PRO også, men dette ville jeg tatt med en pipe salt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå