Demogorgon Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Er det noen som vet hvor jeg får tak i 180 eller 160mm vifte på 24 eller 12v? hjelp! blir driiiiit fett på toppen av mitt aashima tower. en til powersuply og en til radiator. (konge og modde. billige og masse muligheter.) Lenke til kommentar
DrMarten Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 noe slikt hadde vært ideelt. DA kan man flytte masse luft med lav mekaninsk støy... eller moderat med ikkeno. Men det kan se litt merkelig ut, blir litt Hellstorm-aktig, selv om han hadde endel større vifte. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Quote: On 2002-04-11 22:43, DrMarten skrev:Men det kan se litt merkelig ut, blir litt Hellstorm-aktig, selv om han hadde endel større vifte. øi! den viften var TØFF! utførelsen kunne med fordel vært litt bedre, men konseptet var grisekult. putt et rødt, blinkende lys og en røykmaskin inni der, og du har den tøffeste maskinen i manns minne. jeg fikk forresten tak i en radiatorvifte (til bil) for en hundrings på gibud.no .. skal få av den trommelviften som er der nå, og feste på noen relativt store blad.. _________________ [ Denne Melding var redigert av: psilocybe på 2002-04-11 23:20 ] Lenke til kommentar
delete_this_account Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Jeg må si meg meget (understreket) fornøyd med vifta mi. Det er den eneste vifta jeg har i maskinen Og den høres svakt. (kun luftbevegelseslyd). Men ennå er dette på testnivå. Go for the big ones :smile: Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 12. april 2002 Forfatter Del Skrevet 12. april 2002 jeg vet det ville bli fett. derfor spørr jeg! men er det noen som vet? Lenke til kommentar
elysium Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Tror ikke du vil finne sånne vifter laget til pc. Det du nok burde gjøre er å spørre i en mekanisk butikk eller noe sånt. Bare spør rundt, spre budskapet, noen veit sikkert om noe. Hvilket prosjekt snakker dere om. Fint om noen kunne postet en link :smile: elysium Lenke til kommentar
DrMarten Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Quote: On 2002-04-12 03:48, Hellstorm skrev:Jeg må si meg meget (understreket) fornøyd med vifta mi. Det er den eneste vifta jeg har i maskinen Og den høres svakt. (kun luftbevegelseslyd). Men ennå er dette på testnivå.Go for the big ones :smile: Hvor fikk du tak i den vifta di? Noe omtrent halvparten så stort hadde vært passe for meg... Lenke til kommentar
delete_this_account Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Quote: On 2002-04-12 19:52, DrMarten skrev:Hvor fikk du tak i den vifta di? Noe omtrent halvparten så stort hadde vært passe for meg... På bilhøgger'n har de forskjellige størrelser, må da ombygges slik at det passer i kabinettet. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 En venn av meg, m0nark har slike vifter som han har fått fra gamle servere i militæret. Du kan jo kantakte han på [email protected] og spørre. Han kan sikkert selge et par billig til deg. _________________ Get a life - get a Mac [ Denne Melding var redigert av: C. Alshus på 2002-04-13 01:27 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå