Slazenger Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Jaja for og si det milt jeg hater windows xp.. mitt prob er at når jeg starter pcen så kommer det opp MAngler Ntldr trykk ctrl + alt + delite får å restarte pcen og sån holder den på i eviheter jeg kommer altså ikke inn men hvis jeg butter xp cd og venter 5 sek så kommer jeg fint inn men noen som vil hjelpe meg med å få tak i den der NTLDR===??=?? hva må jeg gjøre?? Takk for alle svar Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Hva har du gjort forut denne hendelsen ? Slettet / endret partisjoner ? Lagt til en ny disk ? Du kan starte opp fra xp platen -> velge installere -> så velger du å reparere en tidligere installasjon. (eller beskrive i hvilken sammenheng problemet oppstod) ntldr er oppstartslasteren til windows Lenke til kommentar
Slazenger Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 NEI MEN det meste sier seg selv hvis jeg sier jeg har HP maskin Jeg har ikke jort noe jeg har bare formatert og med en HP maskin skal du ikke innstalere windows xp med cd men det nytter ikke å reparere Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Har du sjekket at du har rett boot rekkefølge i bios mht disken(e) dine ? Som sagt, xp finner ikke operativ system lasteren sin, og av den grunn får du ikke startet opp. Slettet du alle partisjoner når du formaterte og opprettet nye fra installasjonsplaten eller... ? Lenke til kommentar
Slazenger Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 AAA samma hvordan den booter det fikser den selv etter på Men jeg sletta ikke partistasjonene eg la det bare oppå ska eg sletta de å så mekka ny? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 så lenge du IKKE har noe du er redd for å miste på c: disken din gjør du følgende : start opp fra plate , velg installer og slett c: , så oppretter du en ny disk der. Hvis det er en hp maskin kan de ha lagt til en "skjult" partisjon som lager krøll.. Hvis du har installert over en windows 98 installasjon (oppgradering) kan du se mer her : http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;no;255220 Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Jaja for og si det milt jeg hater windows xp.. mitt prob er at når jeg starter pcen så kommer det opp MAngler Ntldr trykk ctrl + alt + delite får å restarte pcen og sån holder den på i eviheter jeg kommer altså ikke inn men hvis jeg butter xp cd og venter 5 sek så kommer jeg fint inn men noen som vil hjelpe meg med å få tak i den der NTLDR===??=?? hva må jeg gjøre?? Takk for alle svar Hehe, jeg sletta også den filen, men jeg hadde xp pro, og cden var ikke tiljengelig.. Lenke til kommentar
Slazenger Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 Hva er det du prøver å si??? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Har ikke klart å fikse det enda.. Lenke til kommentar
Slazenger Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 Nei det jekksje å formatere osv noen andre som vet va probleme er?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå