eLectr0shade Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Lei av toweret mitt nå og skal gå til inkjøp av Shuttlekabinett med HK og en ny harddisk. Siden jeg ikke er noen ÿber pc ekspert tenkte jeg å poste en liten topic for så å poste på hw.no hvis ikke dere har noe spess å si Dette var hk'et + kabinettet jeg hadde tenkt meg: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=121205&cks=PRL Der finnes lyd, usb, firewire osv. Og denne HD'n (maybe en annen hvis den er evt. dårlig ellerno) http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=117527&cks=PRL Dette XP2700+ EKL CPU Cer delene jeg har i det kabinettet jeg har nå: AMD Athlon ooler up to XP3200+ 2x TwinMos DDRRAM 512MB PC3200 eller PC2700 ( husker ikke ) Western Digital 120GB 3,5" HD 7200RPM 8MB cache PowerColor RADEON 9800PRO Fordeler ulemper med shuttle: + Lite plass + Lett å ta med på feks LAN - Få PCI porter Det jeg hovedsaklig lurte på var om noen av de tidligere delene mine ikke passer med shuttle-hk'et. Speiselt skjermkortet (har hørt at ikke alle skjermkort passer) Kom med hjelp/kommentarer/tips/erfaringer! Lenke til kommentar
Thel Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Er du sikker på at du vil ha aXP? hva med å satse på en a64? Bare et forslag! Hvor mye penger har du? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Tror du kan ha de fleste skjermkort i den. Du får nok hevet inn 9800 Pro ja. Det er AGP x 8 plass i den. Er veldig glad i Barbone kabinetter, men jeg ville ha valgt dette.... Lenke til kommentar
Thel Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Det var jo en nydelig barebone da!! kansje litt for mye stasj for noen sin smak? Lenke til kommentar
eLectr0shade Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Har ikke nok ikke mer en litt over 3k. Liker Shuttle designet bedre enn MSI Mega dessuten trenger jeg ikke feks WLAN (hater det). Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Ikke min.. Det er radio og cd-spiller når pc'en er av... Lenke til kommentar
eLectr0shade Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Trenger vel ikke enda et anlegg på rommet Lenke til kommentar
Thel Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 hehe, den ultimate hybel barebone kansje? Lenke til kommentar
eLectr0shade Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 hehe, den ultimate hybel barebone kansje? Seff, med dass og det hele Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Lei av toweret mitt nå og skal gå til inkjøp av Shuttlekabinett med HK og en ny harddisk. Siden jeg ikke er noen ÿber pc ekspert tenkte jeg å poste en liten topic for så å poste på hw.no hvis ikke dere har noe spess å si Dette var hk'et + kabinettet jeg hadde tenkt meg: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=121205&cks=PRL Der finnes lyd, usb, firewire osv. Og denne HD'n (maybe en annen hvis den er evt. dårlig ellerno) http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=117527&cks=PRL Dette XP2700+ EKL CPU Cer delene jeg har i det kabinettet jeg har nå: AMD Athlon ooler up to XP3200+ 2x TwinMos DDRRAM 512MB PC3200 eller PC2700 ( husker ikke ) Western Digital 120GB 3,5" HD 7200RPM 8MB cache PowerColor RADEON 9800PRO Fordeler ulemper med shuttle: + Lite plass + Lett å ta med på feks LAN - Få PCI porter Det jeg hovedsaklig lurte på var om noen av de tidligere delene mine ikke passer med shuttle-hk'et. Speiselt skjermkortet (har hørt at ikke alle skjermkort passer) Kom med hjelp/kommentarer/tips/erfaringer! denne Shuttle'n der er jo topp da, min nevø på 25 år har denne selv, han er stålende fornøyd, han bruker en AMD barton 2500+ 2x512ram+ 120gig+ Gainward 4600Ti, 128mb.... og DVD brenner.... BTW: han kom seg fortre in på lanet enn meg...... jeg hadde Lian Li PC70usb..... allså når jeg var ferdig med og bære inn utstyret så var han godt i gang han alle rede... all wishes to you! kjøp denne du, og du blir stor fornøyd! promis! Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 bare for å nevne det jeg skal ha denne....... fordi jeg har P4... Lenke til kommentar
ptrip Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 bare for å nevne det jeg skal ha denne....... Har selv AMD versjonen som stue pc, og er veldig godt fornøyd. Men vær oppmerksom på at størmforsyningen på shuttle barebone har en tendens til å lage en svak tikkelyd når den er slått av. Det er ikke noe galt og den er veldig lav, men den kan være irriterende. Lenke til kommentar
eLectr0shade Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 Har hørt at shuttle arbeider litt rart, feks når man installerer en ting så stopper loadingen på ca 5% og henger der lenge før den spretter opp til 100%. Er dette shuttles feil? Lenke til kommentar
Kingy Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 i og med at shuttle bare lager kabinettet, så tror jeg ikke det er shuttles`feil at ting "henger" nei. mere sannsunlig så er det enten hardisk, cpu eller hoved kort som har et lite problem...kanskje minne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå