eberland Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Hei Lurer på om jeg kan endre default navn. Skriveleif under installasjonen Når jeg går inn på konrtollpanel->system->Generelt kommer det opp feil navn, dette gjenspeiles hver gang jeg skal installere noe nytt. Er det en måte å endre dette? Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Jeg har aldri gjort dette før, men jeg fant en hjemmeside som kan hjelpe deg med dette: http://www.winguides.com/registry/display.php/972/ Håper at dette kan hjelpe Lenke til kommentar
eberland Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 Det var ikke helt dette jeg var på jakt etter. Men jeg kjørte et søk i registeret og erdtattet dalle ordene jeg fant med skrivefeil. Det hadde lagst seg inn en 10-12 plasser :-( Svaret je var ute etter: Du finner alt som står på den systeminfoen under: [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\RegisteredOwner Her er det bare å skrive inn rett navn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå