Trygve Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Har nettop kjøpt nytt Shutle SN85G4 kabinett og får ikke microfonen til å virke noen som vet ka eg kan gjør?? Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Skal ikke være bråsikker her, men jeg mener å ha hørt at det har noe med HK driverene dine, har du de nyeste? Har en venn på LAN her som har hatt samme problemet, kan spørre han når han kommer tilbake... Lenke til kommentar
E.T Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 (endret) Ok trygve, nå feilposta du litt *ber en moderator flytte denne til "lyd/hovedkort" delen av forumet* EDIT: Leif Endret 29. mai 2004 av E.T Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Skal ikke være bråsikker her, men jeg mener å ha hørt at det har noe med HK driverene dine, har du de nyeste? Har en venn på LAN her som har hatt samme problemet, kan spørre han når han kommer tilbake... Han fikk aldri fixa det, fikk ikke i tak i driver patch som fiksa det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå