Haraldson Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Må du gå til så drastiske steg, Ingvaldr? Ta å ro'en litt a. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Lurer på hvorfor gutter godtar å høre at penisstørrelse teller, når de ikke tåler å høre at andre fysiske ting spiller en rolle.. De fleste gutter vet vel nok om jenters fysikk til å vite at det går ann å "rule" med en som ikke er 25cm lang og 25cm i omkrets. Mye rart man kan gjøre. Jenter som skryter av det å bli "fyllt opp" har ikke nok erfaring til å uttale seg... sier ihvertfall de jentene som har erfaring. Når det gjelder andre fysiske ting, så har jeg følelsen av at det teller mere. Som vaskebrett og slikt. EOD.... håper jeg da. Lenke til kommentar
Ingvaldr Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Må du gå til så drastiske steg, Ingvaldr? Ta å ro'en litt a. Dette synes jeg gikk litt for langt.. Jeg prøvde jo bare gjøre et poeng. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Lurer på hvorfor gutter godtar å høre at penisstørrelse teller, når de ikke tåler å høre at andre fysiske ting spiller en rolle.. Kan ikke huske å ha hørt en gutt bli sint eller provosert av å høre at penisstørrelsen er viktig. For å ha mitt på det rene: Dette har ingenting med min personlige mening og penisstørrelse eller andre legemsdeler på gutters kropp Hehe, nå måtte jeg le litt. Sitter du og tror at denslags kommentarer ang. penis ikke går inn på gutta? Det tror ikke jeg. De sier det kanskje ikke, men godt mottatt er vel neppe slike kommentarer. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 (endret) Det går inn på dem, men de tør ikke protestere! Det er det jeg synes er så fascinerende. Uh. Det rimte nesten vaff Endret 30. mai 2004 av darkness| Lenke til kommentar
Ingvaldr Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 (endret) Det går inn på dem, men de tør ikke protestere! Det er det jeg synes er så fascinerende. Uh. Det rimte nesten vaff Er det så rart da? Når man selv sitter med normal penis og har sett filmer med folk på 25cm og like tykk som en colaboks er det ikke mye man kan si akkurat EDIT: Fjernet..hmm.. innformasjon Endret 30. mai 2004 av Ingvaldr Lenke til kommentar
adawen Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Protestere? Det er jo kravstore kvinnfolk som er "problemet" egentlig.. ^^ Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 Protestere? Det er jo kravstore kvinnfolk som er "problemet" egentlig.. ^^ Kanskje de liker litt smerte? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 *slå HalTan med kjevlet sitt* Slutt å fortelle meg hvordan jeg skal oppføre meg eller ikke slutt å fortell oss hvordan vi skal være da.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 *slå HalTan med kjevlet sitt* Slutt å fortelle meg hvordan jeg skal oppføre meg eller ikke slutt å fortell oss hvordan vi skal være da.. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Edit: Forresten så kunne jeg godt vært hjemme hele dagen og gi mannen en times elskov når han kommer hjem fra jobb. Det er vel heller et spørsmål om mannen strekker til Er det nå vi skal begynne å diskutere penis-størrelser og teknikker? *sette seg ned med popcorn og vente på underholdninga* edit: slang inn en quote. Haha, du eier Tone. Erre rart du vant *kremt* avstemningen / donasjonen *kremt* ved #Hw.no? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Kanskje vi gutta skal poste hvordan vi IKKE liker at jenter skal være/oppføre seg/ha på seg/lukte etc. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Konstruktiv kritikk er hjertelig velkommen, vil jeg tro. Personlig går jeg nesten alltid i svart, bruker ikke sminke til daglig, og håret er kronisk kaos pga dreads, men alle syns det er okei, så jeg fortsetter helst med det.. Dessuten har jeg ikke en sånn Donald Duck-lignende eim av parfyme etter meg heller.. Lenke til kommentar
Ingvaldr Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Vell.. ikke erfaring med dette nå ,men med noen andre jeg var ilag med før (hysj de som kanskje vet det) så ville jeg ikke ha kunne tatt opp dette uten og få en skjennepreken på 20minutter etter meg... Dog.. jeg var bare 17 da det skjedde uansett.. så det er "maaaange" år siden Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 *trekke på skuldrene* Jeg pleier å bruke: * Foundation * Pudder * Øyeskygge * Mascara * Eyliner * Leppestift * Lipgloss utenpå * Rouge * Og seff masse masse parfyme Jeg pleier også å gå med magen bar hele året, og jeg farger håret annenhver uke, samt tar manikyr hver tirsdag Noen som lærte noen nye ord nå? Hihi Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Blæææh, denne tråden her blir bare mer og mer selvopptatt *fjerne abonneringen* Lenke til kommentar
adawen Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 *masse svada* jeg håper virkelig du ikke var seriøs nå? o_O Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 Så jeg slik ut på TG? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå