Gå til innhold

Viktig melding til alle gutter/menn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke fått noe svar fra Darkness på min post :ermm:

Er ikke alle som kan velge om de vil ha vaskebrett f.eks, eller se så stor og sterk ut at jenta føler seg trygg sammen med han. Men men... hun har ikke svart på mine spørsmål angående det at jenter er overfladiske når de påstår det (posten jeg vil du skal svare på står på forrige side). Kanskje hun ikke har noe svar?

Lenke til kommentar
en ting jeg lurer på? hvordan klarer man å miste ting i dass? hvordan kan man være så dum? Man oppholder seg jo bare i nærheten av dassen når man skal bruke den, og da er den jo åpen?

WTF?

Noen har ikke så stor bad, vøtt :)

Likevell, du er ikke så dum at du sminker deg OVER dassen?

eller kaster ting rundt omkring på badet?

Lenke til kommentar
en ting jeg lurer på? hvordan klarer man å miste ting i dass? hvordan kan man være så dum? Man oppholder seg jo bare i nærheten av dassen når man skal bruke den, og da er den jo åpen?

WTF?

Noen har ikke så stor bad, vøtt :)

Likevell, du er ikke så dum at du sminker deg OVER dassen?

eller kaster ting rundt omkring på badet?

Dopmisbrukere/alkoholikere som meg har en tendens til å bli litt slepphendt. Så om jeg står ved vasken med noe i hånden, og snur meg, så kan jeg komme til å miste det nedi toalettet :)

Lenke til kommentar
Mye interessant..

EDIT : Glemte nummer 15... men hva i all verden er "løftetrikset"?

Vel. For å begynne med det siste. Løftetrikset går ut på at gutten tar tak i jenta og løfter henne skikkelig opp og holder henne der en stund (Dette foregår f.eks på dansegulvet). Poenget er at gutten skal virke sterk, samtidig som han får jenta til å virke lett :p

Mange jenter er overfladiske, men mennesker er vel generelt sett ganske overfladiske? Jeg har aldri vært sammen med noen som har vaskebrettmage, og jeg kan egentlig ikke si at det er så viktig. Jeg synes det er fint å se på, men utseendet spiller egentlig ikke så stor rolle. Dette punktet (som med de fleste andre) var ment som en spøk. Du synes sikkert at slanke veltrente jenter med et pent ytre er fint å se på du også, men det betyr ikke nødvendigvis at jenta MÅ se slik og slik ut.

Å føle seg trygg med en person handler ikke bare om hvor fysisk sterk man er, men også om man er sikker på at gutten ikke stikker av dersom man havner i en knipe.

Jeg skulle egentlig ikke kommentere dette mer, men etter en liten runde med støvsuging så kom en del tanker frem.

Ingen kan kreve at noen skal være slik eller slik, eller gjøre ditt og datt. Saken er at i et forhold må man gi og ta. Jeg skjønner fremdeles ikke at noen kan bli provosert over å bli "hintet" litt til om at jenter setter pris på at du tar ned igjen toalettlokket etter et lite besøk der. Det kunne aldri falt meg inn å kommandere noen til å gjøre dette, men jeg sier bare at dette er noe i hvert fall JEG hadde satt pris på. Jeg setter også pris på at gutten åpner døren for meg på date. For meg er dette et tegn på at gutten vil vise at han er interessert. Vanligvis åpner jeg dører for andre flere ganger for dagen. Jeg står ikke og venter på at arbeidskollegaene mine skal åpne døren for meg. Dette er bare en liten gest jeg setter pris på, men ikke noe jeg krever.

Fordi om jeg skrev denne listen så betyr ikke det at jeg tror jeg er perfekt selv. Jeg har mange feil, og gjør sikkert mange ting som andre anser som irriterende. HalTan skrev en fin liste over ting han irriterer seg over. Flott for han. Kanskje var kravene hans litt mer uoppnåelige, men det får nå så være.

Poenget mitt er at jeg setter pris på små positive gester som viser at den andre personen bryr seg. Jeg gjør en innsats for at andre skal ha det fint. Om gutten nekter plent å gjøre noe, så får han bare gjøre det. Men i såfall passer han ikke sammen med meg. Jeg ønsker nemlig et forhold hvor man kan gi og ta.

Når det gjelder likestilling, så er jeg av den oppfatning at menn og jenter er like mye verdt, og begge kjønn har dets sterke side. Jeg synes derimot ikke at det er noe galt i at gutten varter opp jenta. Dette ser jeg også på som en positiv gest. Dersom jeg inviterer en gutt på date spanderer selvfølgelig jeg.

Lenke til kommentar

Neineinei, ikke kom her med det der posten-var-en-spøk-opplegget ditt. Da er du bare dårlig til å skrive ironisk/sarkastisk, for det kommer ikke frem i posten din i det hele tatt at det er spøk. Jeg oppfattet det som en kvinnes mening om hvordan en mann skal være, og at han er dødsdømt hvis han ikke følger hvert punkt. Skjønner ikke at du reagerer på folks reaksjoner...hadde en gutt postet at det "hadde vært fint om dere jenter slanket dere og tok et par operasjoner der det passer seg. Og det er heller ikke negativt om du tar noen kokkekurs og aller helst holder deg hjemme om dagen og gir meg en times elskov hver dag når jeg kommer hjem fra jobb.", så hadde ikke du tatt dette som tips eller hint som du så fint kaller det selv.

Lenke til kommentar
"hadde vært fint om dere jenter slanket dere og tok et par operasjoner der det passer seg. Og det er heller ikke negativt om du tar noen kokkekurs og aller helst holder deg hjemme om dagen og gir meg en times elskov hver dag når jeg kommer hjem fra jobb."

Synes ikke du kan sammenligne dette med det jeg skrev. Det jeg skrev virker på meg som ganske lett å oppfylle.

BTW. Det står da vitterlig nederst i først posten min at det er ment som hint og/eller ironisk-sarkastisk spøk

Edit: Forresten så kunne jeg godt vært hjemme hele dagen og gi mannen en times elskov når han kommer hjem fra jobb. Det er vel heller et spørsmål om mannen strekker til :roll:

Endret av darkness|
Lenke til kommentar

De eneste punktene jeg reagerte på, var det med det ytre... jeg er enig i alt det andre du sier, kanskje bortsett fra det med boksere da. Dere jenter liker vel ikke at puppene henger og slenger, og vi gutter trenger litt "support" der nede på samme måte. Sikkert mange her som har sett den Seinfeld episoden hvor Kramer illustrerer det på en meget god måte :-)

Mulig jeg overreagerte på ditt innlegg, at jeg tok det litt for seriøst, men det er ikke alltid morsomt å bli minnet på at det ytre for mange teller mer enn det indre, med tanke på at jeg mangler både vaskebrett og store biceps... jeg er i det hele tatt ganske spinkel, og strever både med å legge på meg (for mange ett like stort problem som det er for andre å slanke seg) og med å få mer muskler. Klarer å holde meg i form, men muskler blir det søren meg ikke av det. Av den grunn tok jeg vel innlegget ditt litt for personlig... ble litt såra der og da.

Så at jeg oppfyller "alle" dine krav, bortsett fra det som går på muskler og vaskebrett, og samtidig ikke har særlig stor lykke hos "din rase", altså jentene, minner meg på at det ytre teller mer enn vi gjerne vil tro. Og jeg er enig, men for meg gjelder det kun førsteinntrykk. Når jeg er kjent med personen, har det absolutt ingenting å si hvordan hun ser ut... jeg faller like lett uansett.

Mine krav til en jente er enkelt sagt at hun må være trofast, lett å prate med, noen felles interesser, at hun kan ta en spøk og spøke tilbake og i det hele tatt være livsglad. At hun kan hjelpe til med å vaske og lage mat er også ett pluss, men hva angår om hun har på seg truse eller bokser, bukse eller treningstøy, om hun lar seg bli spandert på, om hun legger igjen toalettlokket eller lignende bryr jeg meg ikke om så lenge følelsene er tilstede.

Lenke til kommentar
Edit: Forresten så kunne jeg godt vært hjemme hele dagen og gi mannen en times elskov når han kommer hjem fra jobb. Det er vel heller et spørsmål om mannen strekker til  :roll:

Er det nå vi skal begynne å diskutere penis-størrelser og teknikker? *sette seg ned med popcorn og vente på underholdninga*

edit: slang inn en quote.

Endret av adawen
Lenke til kommentar

Lurer på hvorfor gutter godtar å høre at penisstørrelse teller, når de ikke tåler å høre at andre fysiske ting spiller en rolle.. Kan ikke huske å ha hørt en gutt bli sint eller provosert av å høre at penisstørrelsen er viktig.

For å ha mitt på det rene: Dette har ingenting med min personlige mening og penisstørrelse eller andre legemsdeler på gutters kropp :p

Lenke til kommentar

Vell.. jeg synes også at jeg må komme med et innlegg her. For det første enig i hva kine sier.. mange av tingene er ikke KRAV ,men ting man setter pris på. Altså ting som kan gjøre at kjemien funker bedre

EDIT av moderator - Endret fontstørrelse. Skjerp deg Ingvaldr! Les retningslinjene før du fortsetter å bruke forumet.

Endret av Afseth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...