tor_erik Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 (endret) *rapportert*, caps i topic du er teit ass! ikke rapporter da! ## Redigert av moderator pga jævla dårlig quoting. ## How can i imagine...? (De som ikke tok den, se posten til Alastor på side 1...) BTW; dette visste vi da darkness|? Man kommer ikke langt med dame om dette ikke blir noenlunde fulgt På en annen side, litt greit det bildet til Feynman... Endret 29. mai 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 LOL, haltan! Ta alt så seriøst da. Er det så rart da? Sånn som du har "oppført" deg i denne tråden? Du greier fint å provosere meg og et par andre iaffal. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 ROFL! Hvis du blir provosert av denne tråden så er det du som har et problem, sosohal. Jeebus. Get a life Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Get a life And back 2 you Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 darkness: samtlige (om jeg ikke tar feil) er uenige med deg. Hva med å bare akseptere det? Lenke til kommentar
Ingvaldr Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 darkness: samtlige (om jeg ikke tar feil) er uenige med deg. Hva med å bare akseptere det? jaja.. Jeg er enig til en viss grad. Ting er jo satt ganske mye på spissen. Er bare og vise hensyn til partneren og høre på hva han\hun har og si så går det jo somregel greit. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Nevnte punkter skal jeg ikke bry meg om. Jeg er alltid snill og grei, hygienisk, hjelper til der det trengs, høflig, osv., men jeg gidder ikke legge om hele personligheten og væremåten fordi ei her på forumet var av den oppfatningen at drømmeprinsen burde være sånn og gjøre sånn. Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 får vel komme med mitt svar til disse punkter, da. 1. ei heller har dere 2. right back at u 3. da kan jeg godt begynne å advare, slik at dere kan flykte fra åstedet. jeg flytter meg ikke for sånt 4. bryr meg ikke hvordan det ser ut der nedi. vil du ha det rent, fiks det selv nei takk, lager irriterende lyder, som du bare vil klage over om natten hvorfor det? vi må alltid ta det opp, så da kan dere ta det ned. dvs, likestilling svært rett 5. er enig. lukter boss 6. om jeg gidder så ja. før alle treff vil dette seff gjøres 7. har ingen av delene, og har ikke planer om å skaffe det 8. er det likestilling at vi skal betale for alt? dere maser hele tiden om at dere ser feit ut, der har du vår respons 9. gjør ikke det heller, av hensyntil mine edlere deler 10. hvorfor gjør ikke dere det for folk da? har enda igjen å se en dame åpne en dør for noen... 11. er ganske enig her. enten "godt" eller "dårlig" vil være nok for meg 12. det er vel derfor de kalles DÅRLIGE sjekketriks? 13. gidder ikke google, ingen respons 14. enig i denne, gjør det ved anledninger som er passende siden når fikk noen lov til å diktere hvordan jeg skal reagere emosjonelt på ting? 15. vet ikke hva dette er for noe, ingen respons 16. svært enig. holder meg unna den form for utseende 17. har aldri drukket, og vil aldri gjøre det. ønsker ingen dame som drikker 18. vet det 19. som om det bryr meg. har da andre egenskaper ved meg samme som over 20. vet det svært godt. vurderer alarmsystemer... 21. så??? OMG!!! *løpe ut og barbere meg* 22. hater røyk like mye som øl. er enig i dette vet det 23. vet det 24. når vi gjør noe hjelper dere som oftest ikke, derfor hjelper ikke vi. dessuten er de fleste menn elendige til slike ting, slik som dere som oftest er elendig på det vi er god på 25. har respekt for de som fortjener det. moren min er en av disse 26. det er enda sunnere for dine utrente biceps 27. vet det 28. vet det vet det tar ikke hensyn til B|Real sine punkter... der har dere min mening om saken. om du liker den eller ikke gir jeg stort sett blaffen i, med mindre du skulle være en svært deilig babe. i så tilfelle vil jeg vurdere å endre mening... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 5. er enig. lukter boss Boss lukter da vitterlig mye bedre! (Skulle bare mangle, så mye dyrere den er ) Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 hadde fulgt listen mer eller mindre til prikke....... hadde eg bare hatt noen følge den for... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 darkness: samtlige (om jeg ikke tar feil) er uenige med deg. Hva med å bare akseptere det? Folk kan da være så mye uenig som de vil Hvis du hadde lest resten av postene så hadde du sett at alle ikke er uenige. Btw: Nok en gang, slutt å si hva jeg skal gjøre eller ikke Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Btw: Nok en gang, slutt å si hva jeg skal gjøre eller ikke Og den brenner du i DETTE SKAL DERE GJØRE POSTEN? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871324 Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 darkness: samtlige (om jeg ikke tar feil) er uenige med deg. Hva med å bare akseptere det? Folk kan da være så mye uenig som de vil Hvis du hadde lest resten av postene så hadde du sett at alle ikke er uenige. Btw: Nok en gang, slutt å si hva jeg skal gjøre eller ikke Mye bra der Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 ROFL! Hvis du blir provosert av denne tråden så er det du som har et problem, sosohal. Jeebus. Get a life Tror ikke han har et stort problem pga at han blir provosert av tråden din. Jeg blir like provosert som du ville blitt om jeg skulle ramset opp hvordan bitchye kvinnfolk skal omformes til normalt sosialt omgjengelige folk. Men det til side; vil bare sitere vær kjære Seinfeld på et par punkter: Men as an organisation get more women than any other organisation in the world og enda bedre It seems that even how badly we behave, we end up with women Så da må jeg bare spørre...hvis alle menn er slik du insinuerer, darkness, da må det da vel være et like stort antall ufattelig dumme damer? Og siden de damene aksepterer oss slik vi er, hvorfor skal vi da endre oss etter dine punkter? Det ville jo vært himla teit, for da er vi jo kun attraktive for deg...hvilket ikke er av min store interesse... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Mye bra der Du har rett på din mening, men du er nok uenig med meg bare fordi du er den du er, JoachimR. Den Røde Tsar leste tankene mine. Du sier at vi skal gjøre slik og slik og slik, så forteller du meg at JEG forteller deg hva du skal gjøre? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 så sure vi blir da jeg oppfattet iallefall ikke denne posten som seriøs Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 (endret) Fytti hælvete så maks irriterende du er darkness. Skjønner du ikke at det er DU som har nederlag her? Tror du virkelig at du vil finne den mannen du beskriver? Ikke FAEN. For det første, jeg pleier ikke være spesielt stygg i kjeften, men nå blir jeg satans irritert. Jeg vet jeg kanskje går litt over grensen, men jeg blir bare så satans irritert over møkkajenter. Og det skal jeg love dere, de finnes det mange av. FAEN så provosert jeg blir! Jeg har ikke noe imot å betale en kinobillett, men når jenta KREVER det gidder jeg faen ikke gjøre det. Nei, skal en jente få meg får hu faen meg ha litt andre holdninger enn det der. Takk for meg. EDIT: Redigerte bort "For det andre" delen etter ønske. Unnskyld. Endret 30. mai 2004 av dimiles Lenke til kommentar
LoS Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Fikk lyst til å svare på nr 1 jeg. Jeg/vi gutter/menn har kanskje ikke alltid rett, men jeg kan si at du tar feil på samtlige grunner til at vi gjør forskjellige ting! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Jenter er teite. Jeg vikke ha jentelus. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Må vel egentlig skrive meg under på den "listen" som går her nå om at darkness stiller egnentlig veldige "krav" til et mannfolk. Oppfatter det litt sånn..erm...sytete..no offence, men sytete. Hvis du ikke akseptere et menneske for hvem de er så kan du være for uten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå