Gå til innhold

Viktig melding til alle gutter/menn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Erfaringen min er (sorry alle dere jenter her på forumet) at 90% av alle jenter seriøst er BITCHES. Resten, altså 10% er fornuftige, snille, og til å stole på. (Og flyr ikke på nest-beste ståtiss på neste fest)

Lenke til kommentar
8. Det vitner ikke om din fantastiske sans for likestilling og flotte syn på kvinnen at du lar jenta betale på kinoen

Så det er likestilling at gutta skal betale for alt hele veien... :shrug:

EDIT: og btw, var på kino med fruen igår og hun insisterte på å betale for båda billettene :)

Jeg støtter deg til en viss grad her. Full likestilling vil det aldri bli siden damene ikke vil skjønne at _DE_ har fler fordeler enn det vi har. Er det snakk om en godt betalt jobb så blir damene i 90% av tilfellene foretrekt forran en mann.. hvorfor? kjønnskvotering..

Men så er det det med og være gentleman da..

Jeg er uenig i utrolig mye i samfunnet her ,men denne saken har jeg helt slått ifra meg. Og ja.. jeg kan godt hjelpe til hjemme og masse andre ting ,men da vil man gjerne at det blir satt pris på..

Vell la meg sette opp et liste:

1 )Ja..vi alle kan være litt mer hygeniske ,men alle er jo det ifra før! Har man litt omtanke iallefall og det liker jeg og tro at 99% av personene her har.

2 ) Det med dolokket.. det synes jeg er pirk.. jeg har aldri mistet ting i toalettet og ville sikkert ikke klart det med mindre jeg hadde gått inn for og klare det

3 ) Røyking! Fysj! Damene til noen jeg henger med røyker og de har prøvd i over 1år og få dem til og slutte.. så it goes both ways. Snus er også fysj.. noe jeg har innsett selv også og sluttet med det

4 ) Sixpack er kult! Jeg jobber knallhardt for og få sixpack for tiden =) Også litt mer muskler ,men bolemuskler er ikke kult

5 ) SKjegg for man velge selv..

Så jeg fatter ikke hva folk krangler om! Kan man ikke prøve og være så grei som mulig og få gode vaner? Dog.. visse ting faller sikkert litt vanskelig for noen ,men alle må inngå kompromiss.

Lenke til kommentar

Kan du vennligst se å holde munn og slutte med det høyst barnslige korstoget mot menn? Det er greit at du har dårlige erfaringer med menn (osv. ikke at jeg vet det da...) men pokker ta, hva er poenget med å presse fram hver forbanna lille detalj som DU vil ha slik og slik, og presentere det som en allmenn oppfatning blant kvinner? Skjegget må bort, pungen må være glatt som en isbane, mannen skal betale og likestilling er tull: la oss undertrykke menn. :roll: Bare jeg som er lei? Jeg maser ikke i 60% av postene mine på forumet om hvordan en kvinne skal se ut og te seg, samt hvor hun skal gå bananas med høvelen, så da setter jeg pris på at du ikke gjør det.

Takk for oppmerksomheten.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

God post Haltan! MEN..

Sier ordet samarbeid deg noe? Man ordner problemene sine ved og diskutere og snakke om det. Krangling også hvis situasjonen krever det.

Så.. det og dikterere et kjønn er rett og slett dårlig gjort så sålenge man oppfører seg etter rimelig sunn fornuft og tenker på partneren går ting strålende..

Lenke til kommentar

Jau, poenget mitt var uansett at darkness fremstiller det som noe kvinner generellt mener. Jeg er nokså sikker på at om hun sa noe slikt som "størrelse er alt", ville en del her tenke at "aha, kvinner synes størrelse er viktig". Litt satt spissen, men det er fremdeles fryktelig irriterende.

Lenke til kommentar

Makan til ståhei!

Personlig synspunkt (siden alle andre også har posta det): skjegg er fint, bolemuskler er harry, sicpack er oppskrytt, langt hår er også fint, stresset med dolokket/ringen er waay oppblåst - de fleste har vel forsvarte manerer nok til å legge det ned sjøl.

Darkness: slutt å whine, hvis de greiene du lista opp tilsvarer drømmemannen din, gudd løkk med å finne han!

...dessuten, slutt å generaliser, de fleste mannfolk er høflige og har finfine manerer.. skjønner ikke problemet as.

Lenke til kommentar
Kan du vennligst se å holde munn og slutte med det høyst barnslige korstoget mot menn? Det er greit at du har dårlige erfaringer med menn (osv. ikke at jeg vet det da...) men pokker ta, hva er poenget med å presse fram hver forbanna lille detalj som DU vil ha slik og slik, og presentere det som en allmenn oppfatning blant kvinner? Skjegget må bort, pungen må være glatt som en isbane, mannen skal betale og likestilling er tull: la oss undertrykke menn. :roll: Bare jeg som er lei? Jeg maser ikke i 60% av postene mine på forumet om hvordan en kvinne skal se ut og te seg, samt hvor hun skal gå bananas med høvelen, så da setter jeg pris på at du ikke gjør det.

Takk for oppmerksomheten.

Og akkurat dette fikk jeg oppsumert da jeg postet denne threaden

Personlig synspunkt (siden alle andre også har posta det): skjegg er fint, bolemuskler er harry, sicpack er oppskrytt, langt hår er også fint, stresset med dolokket/ringen er waay oppblåst - de fleste har vel forsvarte manerer nok til å legge det ned sjøl.

Ser det heller på som et amerikanisert problem som tas opp på alle sånne "amerikanske film-diskusjoner" mellom kjønnene

Endret av B|Real
Lenke til kommentar

Man vil aldri ikke finne en person som har ting som plager en. Slik vil det alltid være. Får og finne en person som aldri irriterer en så må en enten finne en som er eksagt lik og vil akkurat de samme tingene til den samme tiden.. Dette er helt umulig og finne.. eller så kansje man kan ha en dokke ,men er det ikke irriterende og leve sammen med en dokke når man skal støvsuge rundt dokken?

dog.. satt på spissen ,men det er alltid ting som irriterer en angående partneren

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...