Bach Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Et par kommentarer: Punkt 3. Damer fiser i søvne, og det er ikke veldig sexy. (Jeg er av typen ligger-våken-en-stund-etterpå.) Punkt 6. Gjør ikke noe om også damer tar en ekstrasjekk nedentil om det ventes besøk. Og for å være litt drøy: Hakeskjegg kan være en formidabel tilleggsstimulans. Også har jeg et lønnlig håp om at damer som griner i fylla enten slutter å drikke eller holder seg hjemme. Litt OT, men ettersom vi har en "ekspert" her: Enkelte damer er "lettere avvisende" eller totalt uinteresserte. Så får man ad omveier senere greie på at dama var "dønn hypp" og i tilleg er sur for at mannen ikke viste større "pågangsmot". Har aldri forstått det der ... Jeg mener; Enkelte av oss mannfolka dropper rett og slett ørkenvandringa om vi ikke får et lite hint om at oasen er innenfor rekkevidde. Spare på kruttet og fyre av skikkelig når det gjelder mener nå jeg. Jeg kan ikke skjønne annet enn at dette må være av felles interesse? Lenke til kommentar
kag Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 6. Husk å trekke tilbake forhuden å vaske der også! Er det i det hele tatt mulig å ikke få med undersiden når man vasker seg nedentil? Jeg vet, det er selvfølgelig mulig. Men jeg kan ikke forstå annet enn at det må være samme som å bare barbere skjegget på for eksempel høyre halvdelen av ansiktet. Har du først begynt å barbere deg så tar du begge sidene. Om ikke like mye på begge sider. Vasker du deg nedentil, vasker du selvfølgelig undersiden av huden også. Alt annet ville jo faktisk ha vært vanskeligere da det må mer presisjon til for å bare få med seg oversiden. (... beklager, måtte bare være litt seriøs ...) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 Greit nok at skjegg sikkert kan se greit ut, men det stikker likevel! Som jeg sa en gang før: Se hvor godt dere liker å ha stikkende hår i trynet når dere slikker fitte (Og nei, jeg slikker ikke på hakepartier, men skjegget stikker når du kysser) Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 mhp. vaskebrett mage... Alle klager på at menn alltid springer etter de slanke damene; vaskebrett magen på menn kommer frem ved en fettprosent på mindre enn ca. 7%. Ideal fettprosent på menn (fra naturens side) er ca. 10-14%. Konklusjon: Damer springer også etter slanke utgaver av det andre kjønn. Slutt å klag når vi overser de feite til fordel for slanke og atletiske kvinner. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 Vaskebrettmage er bare et pluss. Jeg springer ikke bare etter gutter med vaskebrettmage. Det er en viss forskjell fra det og å kun gå etter slanke og atletiske kvinner. Uansett bør man få gå etter hva man selv vil. Tenner man ikke på slappe jenter så tenner man ikke på slappe jenter. Det er likevel ikke å se bort i fra at det er litt overfladisk dersom utseendet er eneste som teller. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Jeg har aldri skjønt dette med at gutter må ta ned toalettskålen etter seg? Hvorfor kan ikke jentene ta den opp? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 (endret) Det er en grunn til at man har et toalettsete og et lokk. Tror du det er der til pynt? Forresten, hvordan tar man toalettskålen opp og ned? Endret 29. mai 2004 av darkness| Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Jeg har aldri skjønt dette med at gutter må ta ned toalettskålen etter seg? Hvorfor kan ikke jentene ta den opp? Vel, jeg er mann, og liker heller ikke at folk går ifra toalettlokket oppe. Ikke bare av estetiske årsaker, men skulle du være så uheldig å miste noe over toalettet, er det ganske kjipt hvis lokket ikke er igjen. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 (endret) Klart en bra trent kropp er mer attraktiv enn en utrent. Men om det skulle avgjøre forholdet så bør man kanskje tenke seg om! Tipper de fleste menn har en fett% på rundt 15-20%, så vaskebrettmage er ikke å finne så alt for ofte. Detta er kuuuult Endret 29. mai 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Det er faktisk ganske mange damer som ikke har skjønt at det med dolokket gjelder lokke, og ikke bare sitteringen Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 (endret) Jeg tar i hvert fall ned lokket når jeg går på toalettet andre steder enn hjemme. Her hjemme hender det nok at jeg slurver, men jeg har litt lite bad, så det er lurest å ta det ned i tilfelle jeg skulle miste ting nedi Edit: Når det gjelder det med damer som ikke virker interessert, så har vel det med at noen jenter har fått for seg at det er en lur idé å spille hard-to-get. Det henger vel igjen fra gamledager hvor man ikke skulle virke "billig" og lett på tråden. Endret 29. mai 2004 av darkness| Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 VIKTIG MELDING TIL ALLE GUTTER/MENN: Viktigere melding til alle kvinnfolk: 1. DU HAR IKKE ALLTID RETT Det har ikke dere heller! 4. Når dere er ferdig på toalettet gjør følgende:· Dersom dere har bæsjet opp etter siden på toalettet, fjern dette med dokosten Derfor vi har dere, vet du · Ta ALLTID toalettsetet ned igjen etter at dere ikke har greid det overnevnte punktet ...hvis dere kan la det stå oppe, noe som er MYE mer praktisk. 5. Axe lukter IKKE godt. Dere kommer IKKE til å trekke en haug med damer ved å spraye en boks med dette djevelens verk Jo, det gjør det. Svette lukter værre. Quit whining. 6. Husk å trekke tilbake forhuden å vaske der også! Med tanke på at gutter har noe mer erfaring, overlat tenkinga til oss. 7. Joggebukser er ikke sjarmerende. Det får dere IKKE til å se mer sporty og veltrent ut Might be, men det er slæf, så vi gir vel faen. 8. Det vitner ikke om din fantastiske sans for likestilling og flotte syn på kvinnen at du lar jenta betale på kinoen Skal det være likestilling, eller skal det ikke? Enten kan dere gjøre husarbeid og sånt, eller så kan dere betale kinoen selv. Kan ikke få både i pose og sekk. · Ei vitner det heller om gavmildhet at du sier du kan spandere maks 30 kr i smågodt Jenter whiner alltid om at de blir feite osv. Dette kalles problemløsning. Forøvrig; se over. 11. Det er ikke kult å levere ut detaljerte beskrivelser av sexlivet du og damen har Jo. 15. Løftetrikset fungerer ikke ...men det er jo gøy, da. 19. Vaskebrettmage er en slager So is skittentøyvask for your part. · Bolemuskler er ikke Jo. 21. Skjegg får dere ikke til å se mer mandige ut. Jo, det gjør det. Skjegg er så lunt at dere aner det bare ikke. · Det kan også sette en kraftig stopper for kyss, klapp og klem Må i så fall være pga kjipe kvinnfolk, ikke skjegg. 24. Det skader ikke å hjelpe til med matlaging eller vasking Jo, det gjør det da i aller høyeste grad. 26. Å bære handleposene for meg er bare sunt for dine veltrente biceps Det er en god biff, også. Make me some pie, hvis du bryr deg, eller bær posene sjæl. Just my 0,14 NOK. Lenke til kommentar
hvalfangeren Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Det er en grunn til at man har et toalettsete og et lokk. Tror du det er der til pynt? det må være en grunn til og ha 40 forskjellige antrekk: (som i det hele tatt ikke er forskjeligge) er de til pynt????? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 VIKTIG MELDING TIL ALLE GUTTER/MENN: Viktigere melding til alle kvinnfolk: 1. DU HAR IKKE ALLTID RETT Det har ikke dere heller! Jeg har.. 4. Når dere er ferdig på toalettet gjør følgende:· Dersom dere har bæsjet opp etter siden på toalettet, fjern dette med dokosten Derfor vi har dere, vet du Derfor du aldri kommer til å få meg · Ta ALLTID toalettsetet ned igjen etter at dere ikke har greid det overnevnte punktet ...hvis dere kan la det stå oppe, noe som er MYE mer praktisk. Det er ikke praktisk å miste ting i toalettet, det ser ikke fint ut, og det er dårlig utnyttelse av en ting man faktisk har betalt for 5. Axe lukter IKKE godt. Dere kommer IKKE til å trekke en haug med damer ved å spraye en boks med dette djevelens verk Jo, det gjør det. Svette lukter værre. Quit whining. Jeg er nå ikke så sikker på det. Axe forhindrer ikke deg å svette. Hvis du sprayer axe utenpå svette så er det jo dømt til å lukte ræv 6. Husk å trekke tilbake forhuden å vaske der også! Med tanke på at gutter har noe mer erfaring, overlat tenkinga til oss. Med tanke på at dere forventer at vi skal gi dere orale gleder, så skal jeg gjerne overlate tenkingen til dere, men i såfall er det sjanser for at jeg også overlater tilfredstillingen til dere. 7. Joggebukser er ikke sjarmerende. Det får dere IKKE til å se mer sporty og veltrent ut Might be, men det er slæf, så vi gir vel faen. OK 8. Det vitner ikke om din fantastiske sans for likestilling og flotte syn på kvinnen at du lar jenta betale på kinoen Skal det være likestilling, eller skal det ikke? Enten kan dere gjøre husarbeid og sånt, eller så kan dere betale kinoen selv. Kan ikke få både i pose og sekk. Jeg er ikke for fullstendig likestilling. Jeg sier bare at dere kan spare oss for å vri om på saken at dere er gnitne, til at dere jobber for likestilling · Ei vitner det heller om gavmildhet at du sier du kan spandere maks 30 kr i smågodt Jenter whiner alltid om at de blir feite osv. Dette kalles problemløsning. Forøvrig; se over. Jeg spiser så mye digg jeg orker. Om du ikke gidder å spandere smågodt på meg er for meg totalt likegyldig. Så lenge fyren betaler for kinoen hvis han ber meg med ut på date. 11. Det er ikke kult å levere ut detaljerte beskrivelser av sexlivet du og damen har Jo. Nei. 15. Løftetrikset fungerer ikke ...men det er jo gøy, da. Egentlig ikke. 19. Vaskebrettmage er en slager So is skittentøyvask for your part. Clean your own damn shit, you filty animal! · Bolemuskler er ikke Jo. Fremdeles nei 21. Skjegg får dere ikke til å se mer mandige ut. Jo, det gjør det. Skjegg er så lunt at dere aner det bare ikke. Får se hva dere sier hvis vi anlegger masse hår diverse steder på kroppen. · Det kan også sette en kraftig stopper for kyss, klapp og klem Må i så fall være pga kjipe kvinnfolk, ikke skjegg. Kvinnfolk er kjipe, get used to it! 24. Det skader ikke å hjelpe til med matlaging eller vasking Jo, det gjør det da i aller høyeste grad. Ja, dere kunne jo komme til å få kink i ryggen eller brenne dere på stekeovnen 26. Å bære handleposene for meg er bare sunt for dine veltrente biceps Det er en god biff, også. Make me some pie, hvis du bryr deg, eller bær posene sjæl. I refuse to make you a pie. You are just going to abuse it in a very unpleasant way. Just my 0,14 NOK. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 bfisk : ekstremt bra Darkness : også bra, men jeg er mann og må stå ved siden av huleboeren min.. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Haha Darness|... jeg mener jo ikke alt det jeg skriver, da. Var jo en del spissformuleringer. Bare øsnker at kvinnemennesker skal begynne å la humla suse litt mer. Hvis man glemmer å lukke dasslokket, så lukk det selv, da, vel, uten å mase mer med det. Men vi er vel egentlig enig på det meste bortsett fra skjegg og muskler. Bolemuskler ER lunt, og det samme gjelder skjegg. Kvinnfolk skal ikke ha noen av de attributene. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 (endret) Jeg er ikke for fullstendig likestilling. Idiot. Endret 29. mai 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Ei i klassen min mener at kvinnene må holde seg hjemme Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 22. Røyking: · Får deg ikke til å virke mer voksen eller tøffere enn du er · Er avstøtende Å? Faen.... Lenke til kommentar
lperik Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 (endret) 8. Det vitner ikke om din fantastiske sans for likestilling og flotte syn på kvinnen at du lar jenta betale på kinoen Så det er likestilling at gutta skal betale for alt hele veien... EDIT: og btw, var på kino med fruen igår og hun insisterte på å betale for båda billettene Endret 29. mai 2004 av lperik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå