b-real Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Vel, dette er en god mix av generelle hint og et forsøk på å være sarkastisk-humoristisk Selvfølgelig finnes det jenter som liker skjegg, og sikkert også jenter som liker joggebukser og axe også Tror uansett om folk tar noen av punktene seriøst så KAN det føre til en bedre sosial hverdag for noen Takk, der kom det jeg ville ha OPPE i første posten Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 sånn da. nå har jeg lagt det til i starten Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) *klappe* EDIT: Hey det må stå øverst Endret 28. mai 2004 av kaiern Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Pøh. Gidder de ikke lese alt fortjener de ikke å lese det siste heller! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 .. også denne evinnelige anti-skjegg-propagandaen, da. *Hytte med neven* Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 *Barbere bort kotelettene til jørgen mens han sover* mohahahha! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Kan ikke si jeg føler meg veldig truffet. Lenke til kommentar
hvalfangeren Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 ## Redigert av moderator pga jævla dårlig quoting. ## ##rapportert pga stygt språk## Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Ta ALLTID toalettsetet ned igjen etter at dere ikke har greid det overnevnte punktet Tror jenter/damer kan øke livskvaliteten sin kraftig ved å la vær å irritere seg over den lille detaljen. Dere skulle heller være takknemlig for at vi gidder å løft opp ringen før vi setter i gang. Tro det eller ei, det er ikke sånn i alle land. Sikting derimot er en ting som bør tas mer seriøst. Det er ikke så forb**** vanskelig å treffe den skålen. På Schiphol (Flyplassen i Amsterdam) har de tegnet flyer på et strategisk sted i urinalen. Resultat: ikke en dråpe på gulvet, du kan spise mat fra flisene. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 ## Redigert av moderator pga jævla dårlig quoting. ## ##rapportert pga stygt språk## Heng meg! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) *henger B|Real* 21. Skjegg får dere ikke til å se mer mandige ut. · Det kan også sette en kraftig stopper for kyss, klapp og klem hmm.. Hva med "dun" på oss unge da? føler meg ikke spesielt truffet av noe her jeg da.. Tror ikke jeg hadde giddet heller Endret 28. mai 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
farke Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 · Ta ALLTID toalettsetet ned igjen etter at dere ikke har greid det overnevnte punktet Aldri i verden. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Heng meg! http://home.no.net/haltann/images/hengbreal.gif Personangrep! Dødstrussel! MAMMA! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Håper virkelig NOE skjer med deg i løpet av de neste par dagene. © Fredrik Bjaaland 2003 Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 (endret) Personangrep! Dødstrussel!MAMMA! Endret 29. mai 2004 av HalTan Lenke til kommentar
TRS Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 hmpf, liker ikke at folk disser sjegg, tar man vare på sjegget sitt (trimmer det innimellom) så er det ikke så verst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå