adawen Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Skjønner ikke problemet.. Jeg skal på kino med mannen i dag, og i dag erre jeg som betaler, sist gang var det muligens han. Må da gå an å fordele "utgiftene" litt vel.. o_O Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Hvorfor må enten dama eller mannen betale for hele kinoen? Kan ikke bare begge betale for seg selv? Det er jo de som er likestilling.. Er kanskje det at man skal "kurtisere" den andre? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 jeg vil bli "kurtisert"! (vil egentli bare ha smågodt men men ) Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Han pleier å betale billetten, og jeg godteriet. Jeg er godt fornøyd med det, jeg sørger for å kjøpe lite godteri. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Han pleier å betale billetten, og jeg godteriet. Jeg er godt fornøyd med det, jeg sørger for å kjøpe lite godteri. Så det du sier er at du er kjip og gniten? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Han pleier å betale billetten, og jeg godteriet. Jeg er godt fornøyd med det, jeg sørger for å kjøpe lite godteri. Så det du sier er at du er kjip og gniten? Noe der i duren ja. Men så har jo damene vekten å passe på Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Noe der i duren ja. Men så har jo damene vekten å passe på Og menn har ikke det? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 Han pleier å betale billetten, og jeg godteriet. Jeg er godt fornøyd med det, jeg sørger for å kjøpe lite godteri. LOL! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Noe der i duren ja. Men så har jo damene vekten å passe på Og menn har ikke det? Det har jeg ikke sagt.. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 når det gjelder betaling av div ting i et forhold så synes jeg det er greit å dele på det. skjønner ikke hva som er vanskelig med det liksom. den som har råd akkurat da betaler, så betaler den andre parten kanskje nestegang. er da ikke værre enn det? personlig har jeg aldri vært vant til at fyren kjøper masse greier til meg. så når typen min kjøper meg noe.. feks en brus eller en is, blir jeg fnisete og takker og bukker og synes han er sååå søt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå