[g]amer Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 jeg lurer på om jeg kan ha ET bfv inne på tom maskiner,ikke og spille samtidigt da men att jeg kan spille det på begge,og ikke minst på internett..? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Tror det skal gå fint, så lenge du som du sier ikke spiller samtidig. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Ja det går greit, HVIS du har en original CD-key, og så lenge dere IKKE spiller sammen.... På LAN trenger du ikke original CD-key, og du kan også spille mot kameraten din på LAN! Lenke til kommentar
Seian Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Hvorfor er det unntak på LAN ? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Hvorfor er det unntak på LAN ? Jeg vet ikke hvordan det er med BFV (ikke testet), men med BF1942 var det slik at to personer kunne spille sammen med ett eksemplar av spillet på LAN. En CD hver, og samme (originale selvsagt) CD-key. Vil tro dette var bevisst for å gjøre det enklere å komme sammen og teste ut spillet med venner. Håper de har gjort det samme med BFV, men jeg har som sagt ikke testet. Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 cd key sjekkes jo opp mot nettet, et lan er ikke nødvendigvis koblet på internett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå