kunchun Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Jeg ksulle gjerne hatt noen råd til hvor jeg bør kjøpe data henn.. Og hva den bør inneholde.. Lenke til kommentar
TeAmlAmPerz Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 komplett eller psdata. dem har jeg god erfaring med. skal du ha en amd cpu (bilig), eller skal du ha p4(dyr etter min mening)?? hva skal du bruke den til?? osv?? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 komplett eller psdata.dem har jeg god erfaring med. skal du ha en amd cpu (bilig), eller skal du ha p4(dyr etter min mening)?? hva skal du bruke den til?? osv?? Men Psdata.no sattser tydeligvis på priser fremfor utvalget. Komplett.no og Netshop.no er greie. Lenke til kommentar
defzx Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 PSdata er den beste der ute! Har ikke bestilt fra netshop, men for all del komplett.no er den dårligste av de gode. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Tja av de jeg har gode erfaringer med når det gjelder dette er : Psdata, Netshop, Komplett og mpx. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Anbefaler Netshop og Komplett, tar ikke lang tid til du får det du bestiller fra her, og det er ikke spessielt dyrt Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 Det skal være en gamer. Til toppen 11k.. Tenkt en del på komplett sine dinside tilbud. Men har aldri hatt penger nok enda Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 Jeg bestilte Digitalt Videkamera fra Komplett nå nylig å de somla skikkelig med å sende det da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå