Merlin Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Hyggelig lesing: PowerColor X800Pro Review Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Final score: 9,4. Ikke ille. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 PowerColor kortet frister, men tror jeg skal ha Sapphire Lenke til kommentar
notarget Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Jeg går nok for Asus sitt. XT Lenke til kommentar
eskarls Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 HEEEELt villt..... For en overklokking..... For noen resultater.... og for en pris............trodde det skulle koste mere. Det største som har skjedd siden voodoo 2 Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Syns faktisk dette var en dårlig test med lite benchmark tester og ytelsen var ikke så mye bedre enn 9800XT. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Jeg går nok for Asus sitt. XT Hadde tenkt å gjøre det samme, men eneste forskjellen er jo hva som medfølger kortet. Har heller lyst på Hitman 3, og en fin ryggsekk, samtidig spare 400 kr. Istede for et lav kvalitets webcam og Deus Ex 2. Etter å ha undersøkt alt dette så har jeg bestemt meg. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Noen som vet hva som følger med i Sapphire sin bundle? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Noen som vet hva som følger med i Sapphire sin bundle? Tomb Raider. Thats life Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Noen som vet hva som følger med i Sapphire sin bundle? Tomb Raider. Thats life Har allerede en dritt kopi av det spillet som jeg ble lei av etter 5 minutter Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Noen som vet hva som følger med i Sapphire sin bundle? Tomb Raider. Thats life Har allerede en dritt kopi av det spillet som jeg ble lei av etter 5 minutter Tror det er det eneste du får, bortsett fra ledningene og program "tjafse". Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Men en ting skal Sapphire ha ros for og det er kvaliteten og prisen Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Noen som vet hva som følger med i Sapphire sin bundle? Tomb Raider. Thats life Har allerede en dritt kopi av det spillet som jeg ble lei av etter 5 minutter Tomb Raider var bundle til PowerColor Radeon 9800PRO ! For lenge siden ! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Connect3D koster flere hundre kroner mindre og er akkurat samme kort. Alle kort i denne serien er lik, untatt farge og klistremerke. Så egentlig har Sapphire en høy pris i motsettning til bundle på Komplett.no. Du får tydeligvis med nok en kjedelig Half-Life 2 kuppong også. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Connect3D koster flere hundre kroner mindre og er akkurat samme kort. Alle kort i denne serien er lik, untatt farge og klistremerke. Så egentlig har Sapphire en høy pris i motsettning til bundle på Komplett.no. Du får tydeligvis med nok en kjedelig Half-Life 2 kuppong også. HL2 på Sapphire sitt?, det kunne jeg trengt da jeg ikke har en fra før Kilde?, bekreftelse? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Her kan du lese av bundelen på fremsiden av eska: Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Interestingly, the Sapphire X800 Pro card still comes bundled with a coupon for a free "Full Version" copy of Half-Life 2. We were under the impression that this promotion was cancelled due to the nine month delay of the software, but alas, the coupons are still being included. The coupons now contain an activation code, which will need to be plugged into Valve's Steam software, which should allow you to download a copy or request one to be shipped to you once the title is ready. The Sapphire card is also bundled with a copy of Tomb Raider : Angel Of Darkness, which is a fairly GPU-intensive DX9 title designed to show off what this card can do. Also included is a copy of Sapphire's "Redline" overclocking, tweaking software, which upon installation, will tell you that the ATI X800 hardware is not supported by this software. Perhaps Sapphire should have double-checked their software before sending out the cards. Kilde: http://www.gamepc.com/labs/view_content.as...hirex800&page=3 Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) Endelig Endret 28. mai 2004 av Merlin Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) Står ikke noe om Half Life 2 der da Les det jeg nettop posta. Eller se på dette bilde: http://akiba.ascii24.com/akiba/news/2004/0...740524.jpg.html Endret 28. mai 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Endelig Og denne: http://akiba.ascii24.com/akiba/news/2004/0...740531.jpg.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå