Large Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 i dag har jeg mottatt 90 spammeldinger...alle fra den samme adressa ([email protected]) har hørt rykter om at microsoft har starta å gi bøter til spammere... går d an å anmelde d??? og åssen og hvilken adresse skal man sende d til?? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 i dag har jeg mottatt 90 spammeldinger...alle fra den samme adressa ([email protected]) har hørt rykter om at microsoft har starta å gi bøter til spammere... går d an å anmelde d??? og åssen og hvilken adresse skal man sende d til?? bare 90 mail fra en åpenbart feilkonfigurert mailinglisterobot er da lite og stresse med, dette forsvinner nok når de får fikset den. MS kan ikke bøtelegge noen som helst, de er da ikke kommet så langt at de har verdensomfattende politimyndighet. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 kikk litt rundt på forumet så vil du finne mer info om probleme ifra dem.. Lenke til kommentar
smallfish Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Fikk akuratt de samme mailene jeg også, har ikke peiling hvor de har fått tak i mailen min, men det er første gang jeg har opplevd spam, har nå sperret den senderen. JEG HATER SPAM Lenke til kommentar
40belowsummer Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) Sjekket mailen akkurat og der var det 104 mail fra gainward Endret 28. mai 2004 av 40belowsummer Lenke til kommentar
theyoytoy Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Jeg har også fått SPAM fra gainward. Ville bare si fra at dere ikke var alene om det, andre har samme problemet. Lenke til kommentar
Jome Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Kan jo tenkes at det er noen sinte Gainward-haters som har hatt det litt gøy med litt spoofing.. Evt. konkurrenter.. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Sjekket mailen akkurat og der var det 104 mail fra gainward Det samme her .... et antall spampost som jeg aldri har hatt før. Dette må ha noe med forumet her å gjere... Fikk beskjed om å logge inn på nytt tidligere i dag. Fra desse adtessene: [email protected] [email protected] Klikket på "blokkere avsender" så forsvannt hele bunten.... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 eg har det same "problemet". i løpet av dei 3-4 siste timane har eg fått 70 mailer frå gainward. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå