*Magnus* Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Hei.. Har isntallert hidden & dangerous 2, å har komme til den første desert brette, der jeg skal drepe alle fiendene, ta ut alle flyene, bensin tankene ets.. her er min status: -Find the documents with information on schumann's departure: SUCCESS -Supress all resistance at the airport: NOT COMPLETED -Destroy enemy planes: SUCCESS -Destroy the fuel tanks: SUCCESS jeg har sitte i over 2 timer bare å leitet etter folk over HELE brettet! men finner INGEN! er det noen som vet om om dette er en bug eller ikke ? jeg gidder ikke å restarte missione med det samme, noen som vet om noen "hemmelige" plasser de kan være på`? har sjekket bunkerne ute i fielden... Så fant jeg noe som ligner en luke innu i huse rett vedsiden av "telte" med masse hull i, dere vet sikkert hva jeg mener, men kom ikke inn der... Plz help! Lenke til kommentar
Togo Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Sleit lenge og enda lengre med dette missionet, men det er ikke en bug. De siste jeg fant som jeg hadde leita desperat lenge etter var inne i den borterste hangaren, en bunch med flymekanikere. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Sleit lenge og enda lengre med dette missionet, men det er ikke en bug. De siste jeg fant som jeg hadde leita desperat lenge etter var inne i den borterste hangaren, en bunch med flymekanikere. Det er bare 1 hangar... med de 2 flyene i. det var bare 2 folk der.. resten av mekanikerne ligger strødd på "jorde" men seriøst, har sjekket alle bygningene 1000 ganger + bunkeerne som er strødd i "fielden" men finner ikke en drit.. håper det ikke er bug da.... hvor lenge sleit du med den ? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Bleh... tror jeg liks så godt bare starter missionen på nytt damn bug Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 ok, jeg startet på nytt i dag. tok ut ALLE folkene.. har "studert" hele deserten for folk, e som var i live, er nå dø! så sjekket jeg hangaren, drepte de 2 som var inni der, slaktet hele hoved huset å ALLT.. INGEN i live, men i dag, som i går.. så vill den IKKE gi med complete på det oppdrage noen som har noen forslag hva jeg kan gjøre`? -Takk Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 har de folka med tanks osv kommet enda Lenke til kommentar
Togo Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 har de folka med tanks osv kommet enda De kommer vel automatisk et par minutter etter at "all hell breaks loose", de. Gjorde det iallefall til meg. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 Ja. tanksen har komme ....snodig Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 jeg har nå restarted 4 ganger.. å alle uten hell... men så fikk jeg en savegame fra en jeg kjenner.. CAM_0005 , som er missionen etter airporten... jeg limet den inn i profilen min.. startet spillet, gikk på singe player, så campaign, men der er airporten den siste jeg kan venge, å ikke den etter.. hvordan kan jeg gjøre det til at jeg kan starte på den han sendte meg istedenfor ? -Takk Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 jeg sendte savegame mappen min til en jeg kjenner, så prøvde han.. han fikk det til på første forsøk snodig.. så nå kan jeg endelig komme meg vidre...-- Thats it! Lenke til kommentar
jadacool Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 De, eller den tanksen kommer ikke alltid, jeg har spilt det missionet tre ganger, og tanksen kom bare den förste gangen. Da skapte jeg masse lyd og bråk ved å sprenge fly og oljetanker tidlig i spillet, og tanksen kom like etter det. De to andre gangene plukket jeg ut Fi på lengre hold först for så å snike meg inn og ta dem en etter en i närkamp. Da kom aldrig tanksen, selv etter at jeg sprengte oljetankene med antiluftskyts når det var tomt for Fi. Om det er en bug eller skal väre så vet jeg ikke. Når man leser de 'offisielle' HD2 forumet så er det utrolig mange som klager på bugs, så man vet jo aldrig. Men må si at jeg har aldrig opplevd noe större problemer med spillet, ei noen av mine kompiser. But i really enjoyed it! Lenke til kommentar
GreenBeret Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 vet ikke om du har samme problemet enda ei men.. du har vært helt i enden av "hovedhuset" der er det en liten inkrok med 2 folk som ikke kommer ut eller skyter før du kommer inn i rommet... slet med samme problemet som du før ei fant den lille avkroken.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå