bytes Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Tidligere skrev man VB-kode, og fikk tilgjengeligjort dette via xla og DLL. I .net virker det som om soap og web-services er det eneste alternativet. Dette blir for dårlig dersom man har behov for å kalle opp mange egendefinerte beregnigner. I tillegg takler ikke soap og web-services komplekse klasser. Office Studio .net er bra, men den har ikke mulighet for å lage brukerdefinerte funksjoner. Har noen prøvd http://managedxll.net/? Virker denne like godt som Vb-kode, xla og DLL gjorde før mtp brukerdefinerte funksjoner? Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Nå har jeg lest innlegget opp til flere ganger, og har ennå ikke fått med meg hva du egentlig spør om... Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Jeg hadde også litt problemer, helt til jeg så på url'n han posta. Da gikk det opp for meg. Produktet så jo veldig bra ut og prisen var ikke så ille heller, så det er vel bare å løpe å kjøpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå