ace_ventuora Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Hallo. I sta når jeg spilte, begynte siktet mitt å bevege seg oppover. Da flytter jo hele våpenet, og hodet, seg oppover så jeg ser ingenting av hva som foregår. Jeg kan dra den nedover igjen, men med en gang jeg ikke drar den nedover flytter den seg oppover, og stopper rett opp. Så jeg har store problemer med å gå, ikke minst med å skyte. Hva kan være grunnen til dette, og vet noen om en løsning? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Musty Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 er gjerne lurt å skrive hva slags mus/drivere osv.. hender det bare i UT? hva med andre spill/windows. Skjer det hver gang, eller har det hendt EN gang? hva skjedde når du quittet spillet? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Er det trådløs? Husk at mus sentralen må stå litt unna skjermen og høytallerne. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 fikk fiksa det nå. bare kjørte det i safe mod en gang også valig start Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Driver bugs eller no støv i musa... Rengjør den så blir det kanskje bedre. Kjipt å måtte boote windows opp to ganger. Fyker musa frem og tilbake og begynner å klikke på saker og ting så er du nok hacket hehe, har hendt meg ettpar ganger, nappet ut TP kabelen til ADSL modemet så var'n vekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå