JarleW Skrevet 2. november 2001 Del Skrevet 2. november 2001 Pioneer ? Memorex ? Samsung ? Actima ? LG ? Andre ? Kjøper helst fra komplett.no for da får jeg den samme dagen som jeg bestiller. :smile: Sonefri/kan gjøres sonefri enkelt - Et must !Relativt støysvak - Et must ! Lenke til kommentar
roganjosh Skrevet 2. november 2001 Del Skrevet 2. november 2001 har Pioneer 106s og er veldig fornøyd med den! Lett og gjøre sonefri + stillegående (forholdshvis stillegående) LØP OG KJØP!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 2. november 2001 Del Skrevet 2. november 2001 Ja, Pioneer er best!! Også digg med slot-in Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 2. november 2001 Del Skrevet 2. november 2001 nille "powerpack" 2x dvd/4x cd neida pioneer er jo klart best vil jeg si da. er det noe serlig som er bedre enn pioneer i høyere prisklasser også da?? tror ikke det er så mange over 1000 kroner uansett (sier ut ifra det jeg husker, er ikke sikker). go pioneer! ----- programvare til den ville jeg ha kjørt PowerDVD 3 (svært bra til visning). husk dma _________________ - you are the perfect drug [ Denne Melding var redigert av: viCtim på 2001-11-02 12:48 ] Lenke til kommentar
Terradoc Skrevet 2. november 2001 Del Skrevet 2. november 2001 et spørsmål: hvilke 2 spill er med i Pioner RETAIL pakka? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå