erlend fs Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Nå fikk jeg vite av en kamerat i Nederland at vennene hans i en gruppe kalt *** har fått til å cracke cz slik at man kan spille CZ eller condition zero over internett uten cd-key. De antar at spillet vil være releaset til neste uke, så i neste uke anbefaler jeg dere som har lyst på CZ til å lete litt etter *** Denne posten skrev jeg kun for å informere andre om at det kommer og det kommer til å bli gøyalt! jeg veit at denne posten kanskje ble skrevet i litt feil forum, men det er egentlig bare en oppfordring til Mod`s. Mvh. Erlend FS Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Og poenget er? Condition Zero skal kjøpes i butikken, og da får man jo spillt online uansett. Med andre ord betyr det at de som vil skaffe denne "cracka" versonen ikke er villig til å betale for den. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 slike "idioter" i slike grupper kan fint spill industrien klare seg uten og det kan hvertfall vi klare oss uten her. Og siden du bruker forumet vårt til å spre tips om pirat kopier så får du ta deg noen ukers ferie og tenke over saken.. jeg veit at denne posten kanskje ble skrevet i litt feil forum, men det er egentlig bare en oppfordring til Mod`s. Dette ble skrevet på feil nettsted, det at du skriver det i feil forum og enda poster noe virker for meg litt "rart".. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg