kat Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Jeg har bilmontert Ericson handsfree (til gamle 3 serien 318 ,338, 388 osv.) Denne har stått uvirksom i bilen nå i "ørten"år så jeg lurte på om det lot seg gjøre å bygge denne om til å brukes på Nokia ( klippe kabelen og montere kobling som passer på Nokiaen. Regner ikke med att lade delen kan kobles til da de gamle telefonene med nicd batteri brukte ganske høy batterispenning. men kanskje resten?? har noen erfaring med dette?? Lenke til kommentar
kat Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 Er det ingen som har et svar på dette? (eller har jeg forklart meg litt dårlig ) evt. har noen en link til ett forum som kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Har merket selv at det er vanskelig å spørre om noe her hvor det gjelder bruk av telefon i bilen. Vil tro at det er fordi mange av de mest aktive brukerne er under 18 og fortsatt øvde seg på å bruke potte den gangen Ericsson hadde sin 3-serie. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 nå har ikke jeg noen særlig kjennskap til Ericsson 3 serie.. Men jeg vill tro at det ikke lar seg gjøre å bruke ett handsfree sett til nokia som er til ericsson. Dette pga at kablene sansynligvis langt ifra er like og signalene langt i fra er like, visst du skjønner. lite eksempel... visst data hjernen til handsfre settet sier A, mens telefonen på men kontakten forventer B, så blir det krøll.. skjønner? Men det er neppe verre enn å prøve da du neppe vill ødelegge noe.. . Men som sagt.. jeg tror ikke det går Lenke til kommentar
scream Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Eneste jeg mener du kan bruke er strømkabelen , du bare kutter den og skjøter og kobler på nokiapluggen! Boksen må byttes , samme med holderen(logisk nok)! Er du heldig kan du nok bruke eksisterende høytaler og mic! Er er veldig rask jobb , når du allerede har strøm , høytaler og mic , eneste kabelen som må trekkes er den som går til holderen! Lenge siden jeg har gjort dette nå , men har vel montert en 30-40 mobilsett i biler , og syns huske det er greit når det allerede er en montert fra før! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå