Jakob Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Skal Kjøpe GF4 Ti4200 når det kommer. Men burdae jeg kjøpe Gaiward eller Asus eller kanskje noe annet? Skal bruke ca. 2500kr pluss minus 500kr. GLEDER MEG!!!!! Lenke til kommentar
dnivie Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Gainward er kjent for å produsere gode kort med GeForce brikkene.. Gode overklokkingsegenskaper som følge av bra kvalitet på rambrikkene.. Jeg ville valgt Gainward! Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Gå for Gainward! Jeg kjørte mitt Gainward GeForce2 TI på 295/515 helt stabilt uten modding. De har det med å smelle på bedre minne og flere inn/utganger til rimelig lite penger, og lar det heller gå ut over SW-bundelen (hvem trenger den anyway?). Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Asus er bra, men DYYYYRT! Gainward er bra, men BILLLLIG! dessuten er alt de to andre postene sa sant! Lenke til kommentar
ludobadger Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Jepp Gainward er bra, spessielt "golden sample". Mye fps for pengene og det er viktig. Veldig viktig! Faktisk så er det noe av det viktigste jeg vet. Og det er jo bekymringsverdig. jeje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå