Gå til innhold

Siemens S65 eller SE K700


Anbefalte innlegg

Ha ha....Motorola'n har innebygde diskolys! :p Du kan velge hvilke farger led'ene skal blinke i og de reagere i takt med høy musikk og annen lyd. Du kan henge den rundt halsen og ha ditt eget personlige disko. Ha ha.....det er noe av det mest latterlige jeg har hørt om på lenge. Jeg sitter her å ler for meg selv. :D:D

Er jo samme prinsippet som på Siemens M55. Ikke noe nytt, med andre ord.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ha ha....Motorola'n har innebygde diskolys! :p  Du kan velge hvilke farger led'ene skal blinke i og de reagere i takt med høy musikk og annen lyd. Du kan henge den rundt halsen og ha ditt eget personlige disko. Ha ha.....det er noe av det mest latterlige jeg har hørt om på lenge. Jeg sitter her å ler for meg selv. :D  :D

Er jo samme prinsippet som på Siemens M55. Ikke noe nytt, med andre ord.

Diskolys kan de ha, men ikke mp3-avspiller og radio. Det er vel litt søkt spør du meg. :nei:

 

Ellers så virker det som en veldig bra telefon, men når telefonen koster et par lapper mindre enn K700 og du må ut med et par lapper ekstra for et bruktbart minnekort, så bør du sterkt vurdere dine prioriteringer for hva du synes er viktig for deg og hva du skal bruke den til. Men K700 og E398 skiller seg klart ut foreløpig.

Lenke til kommentar
Mobile-review har faktisk testet Motorola E398. Der skrivr de at den vil koste  330-340 dollars. Som tilsvarer 2640 - 2780 norske kr....

men det er vel ingenting som tyder på at denne kommer til norge?

Feil. Les på Amobil.no sin sniktitt, sier den skal komme andre kvartal.. ( slik jeg oppfatter det mener de her til lands )

Når det er bare er en tolkning du står for kan du ikke si at jeg tar feil.

 

Amobil nevner ingenting om at mobilene skal komme til norge, noe som får meg til å tvile på at de i det hele tatt gjør det. Motorola er ikke store på det norske markedet, noe bl.a. prisguiden er et eksempel på.

 

Men, hvis dere vil vente på en mobiltelefon som dere ikke engang aner om blir til salgs her i landet skal ikke jeg stoppe dere.

 

edit: Når du referrerer til en artikkel kan du gjerne gi adressen: "Hat-trick fra motorola". Regner med at det er den du snakker om.

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...