Gå til innhold

Siemens S65 eller SE K700

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er jo klasse-forskjeller på k700 og s65 da..

f.eks har s65 1mp. kamera, mens k700 har VGA.

videre har s65 også støtte for minnekort, og etter min mening har s65 et utrolig stilig design.

e710 ville jeg ikke kjøpt, grunnet at den mangler funksjoner som er viktige, bla. bluetooth.

6230 er en god telefon, men stiller også i en annen klasse enn s65.

disse telefonene ville jeg valgt i denne rekkefølgen:

1. siemens s65

2. sonyericsson k700

3. samsung e710

4. ville aldri kjøpt en nokia uansett pris.. :D

skal kjøpe k700 og kanskje s65.

ellers kan du jo se på cx65 da, som kommer til å koste under 2500,-

Endret av øyst1
Lenke til kommentar

Det kommer an på hva du skal bruke den til. Er godt kamera viktig for deg så er det ingen som slår S65, foreløpig(selv om den ennå ikke er på markedet)! Ser vi bort fra det så ser jeg ingen grunn til at du ikke skal velge K700. K700 har en del andre funksjoner, som både har bedre løsninger og som S65 ikke har. Med 1.3MP kamera så bør du ha et brukbart minnekort til S65 skal du ha noe nytte av det. K700 kommer etter all sannsynelighet også ut i løpet av Juni, mens S65 fortsatt er noe usikker. Tidligst juli/august er den ventet.

For min del har jeg valgt å forhåndsbestille K700 fordi mp3avspilling på telefonen(kvalitet/minne) og kamera ikke er spesielt viktig for meg, siden jeg har både kamera og mp3-spiller fra før. K700 og S65 er vel begge blitt betegnet som SE's og Siemens businessmodeller, så ingen av dem oppfyller "entertainment-segmentet" fullt ut selv om K700 kanskje er nærmere siden S65 mangler Mp3. En ting skal de begge ha....de er noen av de peneste/tøffeste telefonene jeg har sett og S65 skiller seg spesielt ut som en skikkelig designtelefon. Du må velge etter egne behov, så ta alt som blir sagt her og på andre steder med en klype salt. Det er tross alt du som skal bruke telefonen. :thumbup:

Er forøvrig enig med Øyst1......styr unna Nokia! Jeg har aldrig eid en, og kommer heller aldrig til å gjøre det. Velger du mellom S65 og K700 blir du ikke skuffet uansett hvilken av de du tar.

Siemens-telefonen er ørlitt større og litt tyngre enn K700. Sikkert pga. bedre kamera og minnekort. Et lite minus som flere har påpekt er et litt kronglete navigasjonssystem/menyer. Det er sikkert kun til du blir vant til det.

K700 har bedre skjerm(skarphet), batterikapasitet, radio(høyttalende) og mp3-avspiller. Ellers er de vel stort sett like.

Endret av tommo21
Lenke til kommentar
du kan jo kansje vente til motorola e398 kommer....den har veldig bra skjerm...stero høytalere, kult design intern minne på 5MB og følger med t-flash på 64MB. den har mp3 men ikke radio og har et vga kamera. det sies at den kommer når k700 kommer ut.

noen link til denne telefonen singh ?

Lenke til kommentar
du kan jo kansje vente til motorola e398 kommer....den har veldig bra skjerm...stero høytalere, kult design intern minne på 5MB og følger med t-flash på 64MB. den har mp3 men ikke radio og har et vga kamera. det sies at den kommer når k700 kommer ut.

Prøv denne her!

Lenke til kommentar

Prøv denne her!

Fin, men sikkert dyr.!

Lenke til kommentar
Mobile-review har faktisk testet Motorola E398. Der skrivr de at den vil koste  330-340 dollars. Som tilsvarer 2640 - 2780 norske kr....

men det er vel ingenting som tyder på at denne kommer til norge?

Feil. Les på Amobil.no sin sniktitt, sier den skal komme andre kvartal.. ( slik jeg oppfatter det mener de her til lands )

Lenke til kommentar

Ha ha....Motorola'n har innebygde diskolys! :p Du kan velge hvilke farger led'ene skal blinke i og de reagere i takt med høy musikk og annen lyd. Du kan henge den rundt halsen og ha ditt eget personlige disko. Ha ha.....det er noe av det mest latterlige jeg har hørt om på lenge. Jeg sitter her å ler for meg selv. :D:D

Lenke til kommentar
Ha ha....Motorola'n har innebygde diskolys! :p Du kan velge hvilke farger led'ene skal blinke i og de reagere i takt med høy musikk og annen lyd. Du kan henge den rundt halsen og ha ditt eget personlige disko. Ha ha.....det er noe av det mest latterlige jeg har hørt om på lenge. Jeg sitter her å ler for meg selv. :D:D

Men det er jo en utrolig bra telefon mår den kommer....kommer til og bli en bestselger tipper jeg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...