Gå til innhold

Ny gaming mus!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skal ha meg en ny mus og den må være bra til og spille spill som f.eks CS. Den må være trådløs og optisk.

Skal du spille CS fraråder jeg deg trådløs mus. Jeg ville testet ut MS IE 3.0/4.0, Logitech MX 310/500/510.

Edit: skriveleif

Endret av xP4nD
Lenke til kommentar

du må høre på hva folk sier da, når du spør om råd...

Som sagt, trådløs mus funker ikke bra til CS gaming. Henger ikke med i "svingene".. jeg ville gått for en mx510 hvis jeg skulle hatt ny mus, og fUnc surface eller Steelpad 4d

Lenke til kommentar

Jeg spiller med trådløs mus, og det kan gå bra, men man må venne seg til det. Det er litt lag. Skal du unngå lag bør du bruke ps/2 mus. USB kan henge i blant, noe som har vært en irritasjonskilde hos meg før.

Endret av joebush
Lenke til kommentar
Jeg spiller med trådløs mus, og det kan gå bra, men man må venne seg til det. Det er litt lag. Skal du unngå lag bør du bruke ps/2 mus. USB kan henge i blant, noe som har vært en irritasjonskilde hos meg før.

Javel? USB lagger, aldri opplevd. Det har jo raskere overføring. Er det fortsatt snakk om den trådløse musa?

Lenke til kommentar

Jeg personlig er en trofast supporter av Logitech, og syntes du burde kjøpe deg MX510, men noe fancy musematte er ikke noe vits i å ha, jeg har en Revelcell matte, og jeg syns ikke det e rno spess bedre med en slik musematte ( glass osv ), glir litt bedre, men koster flesk å kjøpe skates hele tia :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...