Darth Kjell Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Må nesten legge til et ikke veldig kjent spill her. Carnivores. Dette er et jaktspill omtrent som Deer Hunter... bortsett fra at du jakter dinosaurer! Jeg fikk bestandig helt panikk da T-Rex'ene kom løpene mot meg og jeg bare hadde en ussel hagle. Morro! Noen andre som har prøvd det? Er ganske gammelt nå... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Alone in the dark 1 - Utrolig bra stemmning.Undying er mine 2 favoritter på skremme baroneteret. Alone in The Dark 1 har enormt bra stemmning i musikken værtfall. alone in The Dark 3 er heller ikke så ille hvis man liker western stil. Husker at jeg kjøpte det for 4 år siden på Spiderman etter å ha gjennomført det første. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Jeg skvatt mange ganger i Half-Life 1 når de facehuggerne plutselig hoppet opp mens man drev og kravlet i ventilasjonsanleggene Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 ja, mitt første møte med half Life var også en ganske skremmende opplevelse, da var jeg ikke så gammel heller.. Men jeg må inrømme at når jeg først satt meg ned og spillte "The Thing" på min forrige pc, så satt jeg og skalv etter første mission, utrolig bra laget egentlig Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Synes Silent Hill blir for skremmende. Klarer såvidt og spille det i 10-15 minutter før jeg skrur av. Nå er jeg en ganske lettskremt person men noen som har opplevd det samme? Eller er det bare meg som er en feiging? Er såå enig med deg, Silent Hill er det skumleste spillet ever... Den følelsen du får når mørket kommer krypende og monstrene titter fram er utrolig Endret 2. juni 2004 av So Lenke til kommentar
6RoadDogg9 Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Må si at Resident Evil og Silent Hill spillene er noe av de skumleste spillene, i hvertfaill stemningsmessig, du er liksom spent heile veien og når du møter på noen monstre, dreper de og føler deg lettet i et minutt kanskje, også rett tilbake til spenningen. Half-Life var også skremmende i perioder, mest så under vann, torte nesten ikke å gå ned i vannet pga av det monstret som jeg visste befant seg der Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Thief: Deadly Shadows Shalebridge Cradle Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 avp 1 er den skumleste fps'n ever! torde ikke spille som marine....hehe, men silent hill er det skumleste spillet til ps...husker bår jeg prøvde resident evil som liten ble jeg utrolig redd av den store slangen..merklig. Lenke til kommentar
Twennie Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Synes Silent Hill blir for skremmende. Klarer såvidt og spille det i 10-15 minutter før jeg skrur av. Nå er jeg en ganske lettskremt person men noen som har opplevd det samme? Eller er det bare meg som er en feiging? Nei, vil ikke si at du er en feiging. Klarer ikke skumle spill i det hele tatt, noe som er litt dumt nå som Project Zero 2 er her.. Men tror ikke jeg skal prøve meg på det, jeg som ikke en gang klarte å fullføre Zelda: Ocarina of Time fordi det nest siste tempelet var så skummelt. Lenke til kommentar
Knarke Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Vet ikke noen noen har nevnt det, men, Thief 3 (Importert ) er grusomt skremmende til tider. Skal ikke spoile noe for stakkars taffere som fortsatt er i skyggen, men, et brett som heter "The cradle" er det skumleste jeg har vært borti i hele mitt liv. Hvis man titter innom forumet på thief3.com ser man en del mennesker som er veldig enig. Lenke til kommentar
Svin Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Følte at det var en aning creepy i crypten i Return to Castle Wolfenstein første gang... Endret 3. juni 2004 av Svin Lenke til kommentar
insider Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 skvatt mange ganger i hl1 første gangen jeg spilte det .. Creepy.. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 skvatt mange ganger i hl1 første gangen jeg spilte det .. Creepy.. skvatt mangen gonger av hl1 eg og Lenke til kommentar
corky Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 For en del år siden nå: Satt alene hjemme en lørdagsnatt og spilte Unreal med headset på meg. Var redd som bare det Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Er ikke mange spill jeg har blitt skremt av men, phantasmagoria var vel ett tror jeg. Hoppa høyt i stolen en gang i spillet. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Tror egentlig at de som lister opp HL som et "skremmende spill" ikke har prøvd mange innenfor "sjangeren". Noen av de skumleste spillene er de som har 1st personview og statiske omgivelser. Noen av disse er: - Ripper med blant annet Christopher Walken i en av rollene. - Black Dahlia med Dennis Hopper i spissen. Disse to spillene med tidligere nevnte: - System Shock II - AvP - Realms of the Haunting vil få enhver til å hoppe stolen. Og om dere syntes HL var skummelt så vil dere ikke overleve disse titlene! Kos dere! Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Syntes The X files Game var ganske skremmende på den tiden. Mye filmbasert, men funka det. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) 13år, Half Life, midt på natten, overtrøtt, hodetelefoner, høy lyd. Ugh.. 10-11år, Resident Evil på PS1, hjemme alene, på kvelden, høy lyd.. Edit; Hadde funnet frem vaskekosten som jeg satt med mellom bena mens jeg spillte, bare sånn i tilfelle De mest skremmende spilleopplevelsene jeg har vært borti. Endret 4. juni 2004 av BeFs Lenke til kommentar
Starscream12 Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg er dritt pyse på sånne spill. Jeg tør ikke spille de selv, men ser at en kamerat runder det. Nå skal jeg prøve å skjerpe meg. Spiller RE1 og Eternal Darkness på GC, men jeg tør ikke spille uten at andre er der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå