banzay Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) Synes Silent Hill blir for skremmende. Klarer såvidt og spille det i 10-15 minutter før jeg skrur av. Nå er jeg en ganske lettskremt person men noen som har opplevd det samme? Eller er det bare meg som er en feiging? Endret 28. mai 2004 av banzay Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 He he...har ikke spilt silent Hill, men hadde vel omtrent samme følelsen når jeg spilte System Shock 2 og Undying. Det var et par ganger jeg omtrent satt nagla til veggen med et lettere hysterisk uttrykk i ansiktet. For meg er noe av sjarmen det å bli skremt Men som voksen (moralist ) må jeg jo si at jeg er glad spillene ikke var så vannvittig skumle når jeg var tidlig tenåring som satt å knota på Atari st og Amiga. Tror jeg ville fått problemer med nattesøvnen.............. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Jeg var ca.10 år da jeg prøvde Resident Evil Til psOne jeg ble dritt skremt og begynnte nesten og grine fordi jeg ikke fant evig liv koder te spillet, jeg ville ikke dø Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Jeg var ca.10 år da jeg prøvde Resident Evil Til psOne jeg ble dritt skremt og begynnte nesten og grine fordi jeg ikke fant evig liv koder te spillet, jeg ville ikke dø Hehe, husker jeg spilte Resident Evil på PS 1 jeg og. Husker godt et par episoder der jeg ble ganske skremt Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Husker 2 spill som faktisk skremte meg skikkelig: 1. "Realms of the Haunting" - Jeg var ikke store pjokken da jeg spilte dette spillet for første gang, men det har ikke mistet sin effekt. Genialt spill! ANBEFALES. 2. "System Shock 2" - Verdens beste spill? Verdens mest skremmende spill? Sier ikke mer enn som så! Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 "System Shock 2" - Verdens beste spill? Verdens mest skremmende spill? Sier ikke mer enn som så! Dette spillet var/er så jævelig at jeg ikke ture spille det om kvelden/nettene. Første dag jeg fikk det var jeg solgt og satt til utpånatta. Da var jeg så redd at jeg ikke turte gå ut av spillet og samtidig så redd at jeg ikke turte spille. Helt forferdelig var det!! Men fetere spill skal du lete lenge etter!!! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 AVP 1 husker når jeg spillte det, man få blir litt redd når man har godt seg vill som marine, og noen skumle aliens lusker rundt omkrig. ofte må jeg bare hjemme meg i et rom men jeghører dem vente på meg der ute Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Heh, Resident Evil 1 er en slager ja. Jeg skvetter HVER gang de to bikkjene kommer helt i starten. Jeg vet at de kommer, men får like mye panikk hver gang. AVP har jeg også dårlige minner fra. Skulle spille human-campaign, men jeg fyrte bare av mot alt som rørte seg/blinket. Dette førte til at det var dårlig med lys pluss at jeg var tom for ammo Ga opp etter det, spillte bare med Predator. Ja, jeg vet... jeg er ikke verdens tøffeste Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 avp1 er sinnsykt skummelt .. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Må innrømme at når jeg prøvde en demo av Silent Hill for en del år siden, så ble jeg alvorlig skremt. Det er noe helt spesielt ved det spillet, miljøet og ikke minst MUSIKKEN. Den skrikende musikken som blir høyere og høyre. Og du løper fordi rullestoler med blod og alt mulig. Lettskremte bør ikke spille dette på nattestid. Ikke på dagtid heller for den del.. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 avp1 er sinnsykt skummelt .. AvP 1 og 2 som Marine. Seriøst, det er nervepirrende. Har ikke spilt igjennom AvP2 som Marine, jeg, for redd. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Resident Evil og Alien vs. Predator er de første spillene jeg kommer på som er virkelig skremmende. Silent Hill må prøves ut Undying var ikke så voldsomt skremmende, men så har jeg bare prøvd demoen også. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Hrm.. ingen som har hatt den tvilsomme fornøyelsen å spille Undying her? Går AVP og System Shock 2 en høy gang når det gjelder skummelhet. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 var liten da jeg prøvde maxpaine, det ene mareritte der var litt ekkelt, når jeg spillte så skatt jeg av allt...til og med da mamma kom inn :s Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Blir skvetten av mange spill Spesielt sånne der du sniker deg rundt og bare vet at det kommer no faenskap rundt neste hjørne og river hodet av deg...spretter til værs som bare. Må jo ha litt lyd på så du ikke hører at dama eller noen kompiser kommer luskende bakfra og tar deg for øynene og roper gjett hvem, argh Må få meg airbag og sikkerhetsbelte her Lenke til kommentar
Zhor Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Alone in the dark 1 - Utrolig bra stemmning. Undying er mine 2 favoritter på skremme baroneteret. Lenke til kommentar
_vamecum Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 AVP. Resident Evil. Eternal Darkness. System shock 2. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Hrm.. ingen som har hatt den tvilsomme fornøyelsen å spille Undying her? Går AVP og System Shock 2 en høy gang når det gjelder skummelhet. Nei, nei, nei.. :-P Undying fant jeg faktisk litt tamt. Når ikke opp til SS2 eller AVP pga dårlig bruk av lyd. Vesingen, apelydene og lignende i SS2 og "bip-bip" på motionscanner i AVP er noe av det værste jeg har vært borti. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Husker alone in the dark ja.. uff, var liivred når jeg spilte det spillet som 9-10 åring!! Lenke til kommentar
Cinemarxism Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Selv syntes jeg faktisk Eternal Darkness var skremmende, selvom jeg har fått intrykk av at ikke så mange syntes det.. RE spilla er jo sinnsykt skumle de også da, kan nesten ikke vente til 4'ern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå