knatt Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Eg fekk ei AOPEN 300watts strømforsyning (psu) av ein kompis og ville teste denne i PC-en min for å sjekke om det kunne redusere støyen. Det einaste eg gjorde var å kople ut hovedkort-strømkontakta og sette i den nye for å få slått på PSUen. Den viste seg å bråke like masse. Men når eg sette i den gamle PSUen igjen kom bluescreenen. Den kjem først etter at XP-logoen har vist seg og faktisk kjem musepeikaren fram og før det blånar. Det skjer på samme tid i oppstarten kvar gong. Det funkar altså fint ei stund. Skal prøve å installere win2k og sjå om det låser seg og. Kva er det som har skjedd!!? Bluescreen: "Page fault in None page area" x00000050 eller nokke sånt. Forstår det slik at det har med minne/cache/page file å gjere, og problem m/ å lese derifrå. Vel, eg bytta plass på RAMbrikka, og disabled både BIOS-caching (something like that) og level 1 og 2 cache. Samme resultat.... pasienten: (pc-pakke frå multicom) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå