Gå til innhold

er dette ett bra gaming oppsett av en PC ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lucas:Sorry det med rammen,var litt trøtt igår,men les lcd testen før du bestemmer deg for skjerm da.

jada..maskin er nå på totalt 13423,- og når jeg hadde satt opp pc så var den på 21000 ! så ! takk ! :w00t::thumbup:

Lenke til kommentar
Lucas:Sorry det med rammen,var litt trøtt igår,men les lcd testen før du bestemmer deg for skjerm da.

jada..maskin er nå på totalt 13423,- og når jeg hadde satt opp pc så var den på 21000 ! så ! takk ! :w00t::thumbup:

Konge bra!

Da har du jo masse cash igjen til andre ting! :)

Lenke til kommentar

Er det så viktig med akkurat nvidia'en? Jeg ville gått for x800pro, det kommer til å dra alle spill i et år fremover, med så mye eyecandy du kan finne på, passe glatt, og når det ikke gjør det lenger vil de nye storslagerne som kommer nå være utdatert. Hvem bryr seg om annet enn eyecandy egentlig, så lenge en ikke har under en 50 fps? AA, AF går foran speed

-nårsomhelst- i min bok iallfall :blush: .

Ellers er A64 oppsettet mye bedre enn den FX saken du satte opp :thumbup: .

Uansett sitter du igjen med en gamingrigg som overgår det meste, kos deg.

Lenke til kommentar
Ja takk..synes også det men er redd for at hovedkort ikke støtter skjermkortet eller har nok AGP plasser ! fordi 6800 er så stort at det tar nesten 2 AGP plasser så jeg er litt bekymret før jeg bestiller !

tar d to plasser eller en? mitt intel 875-p kort har bare en..

Endret av yoyo89
Lenke til kommentar
og jeg skal ikke være russ vettu..skal are gå 1 år på videregående så skal jeg inn på befalsskole ! :roll:

Eh... litt off topic men, dersom man skal inn på befalsskolen må man ha allmenn studiekompetanse etter det jeg vet. Det betyr 3 år på allmennfaglig studieretning.

Det stemmer ikke med de opplysningene jeg har fått fra en som jobber i forsvaret..men men.. :scared:

Litt off topic igjen.

Er faktisk sant at du trenger allmenn stuidekompetanse

for å komme inn på befalskolen.

Har foreldre som er i militæret og skal inn dit selv.

Lenke til kommentar
Hmmm... synes floppy er kjekt å ha, jeg, med hensyn til bl.a. skolearbeid... kan bli nødvendig med floppy der av og til, og så er det jo ikke så dyrt...

Tja, det ser stygt ut... Eneste gangen jeg har brukt floppy var når jeg flashet... ;)

Ikke nødvendig om man har en CD-rw

Ja takk..synes også det men er redd for at hovedkort ikke støtter skjermkortet eller har nok AGP plasser ! fordi 6800 er så stort at det tar nesten 2 AGP plasser så jeg er litt bekymret før jeg bestiller !

Det tar jo ikke to AGP plasser. Tar en AGP og en pci, men noen HK har et lite mellomrom akkurat dær.... :thumbup:

Lenke til kommentar

Det tar jo ikke to AGP plasser. Tar en AGP og en pci, men noen HK har et lite mellomrom akkurat dær.... :thumbup:

hvis de har d "lille mellomrommet" får man det ikke inn? eller?

Lenke til kommentar

Litt off topic, skal du på befalskolen, så betyr det min 2 år med mye forflytning, samt lite plass.... Ordet bærbar dropper inn i hodet mitt.... Men hvis du skal ha pc'n til å spille nå, så...

En annen ting: Burde du ikke vente med å kjøpe DVD-brenner til det kommer brennere som kan brenne i to lag (kommer denne sommeren)?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...