Gromle Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Har akkurat fått Logitech's Driving Force Pro i hus, og er nå på jakt etter spill å bruke det på. Vil ha spill der bilene oppfører seg mest mulig realistisk! Og skademodell er ett +. Så er det noen som har noen anbefalinger? Grand Turismo utgår, er altfor arcade. Og NFS:U utågr enda enda mer! Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Rally Trophy kan ikke slå feil med ratt. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Toca race driver 1 & 2 *Venter på GTR* D blir maxirått... Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Har Live for Speed, morsomt det! GTR-demo'en virker lovende. Toca Race driver spillene har jeg ikke prøvd enda, er de noe bra? Prøvde demoen til nr 2, men fikk ikke spille med ratt der. OG Rally Trophy vil ikke godta pedalene, men rattet og knappene på det funker fint Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 NFS : Porsche kankje , ikke det mest realistiske men bra ( litt OT men kan du poste noen erfaringer med rattet, er veldig interessert i dette til PC selv om det primaert er til PS2...det er med 900 graders radius er det ikke? ) Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 ( litt OT men kan du poste noen erfaringer med rattet, er veldig interessert i dette til PC selv om det primaert er til PS2...det er med 900 graders radius er det ikke? ) Så langt har det funka fint. Har bare Live for speed og GTR-demoen og Rally T. I live...speed og GTR-demoen fungerte det UTMERKET! I Rally Trophy ville ikke pedalene fungere, men har ikke krangla så mye med det enda. Force Feedback fungerer også utmerket på PC hvis man legger inn en driver fra Logitec. Se i tråden om testen av rattet for mer info om det. 900-grader styring låses lett opp med 3 knappetrykk. Og Live for Speed var rått med 900graders ratt Og på PS2 funker det jo selvsagt bra. Behagelig å bruke, og virker solid. Så jeg anbefaler det! Lenke til kommentar
akarno Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Vil anbefale Toca race driver II hvist du skal ha et realistisk bilspill. (ikke bare realistisk, også dritfett ) Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Vil anbefale Toca race driver II hvist du skal ha et realistisk bilspill. (ikke bare realistisk, også dritfett ) Ikke enig. Altfor arcade. Vent på GTR.. Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Vil anbefale Toca race driver II hvist du skal ha et realistisk bilspill. (ikke bare realistisk, også dritfett ) Ikke enig. Altfor arcade. Vent på GTR.. Hva prøvde du ?? Demoen? Har hatt Toca 2 i en stund nå, det er det mest realistiske bilspillet jeg noen gang har prøvd.. og tro meg - jeg har prøvd dem alle. Med ratt og pedaler, force feedback er dette garantert den beste racing simulatoren på markedet idag. Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Mafia kan jo ogsaa anbefales for ratt, er jo litt av to verdener det da. Maa vaere kult aa drive med bykjoering der uansett med ratt Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Rallisport Challenge 1 er veldig bra. Det er ganske realistisk åsså. Rally Trophy er også kjempe bra Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Need For speed 1 Er det XP kompatibelt da? Vet ikke om det stoetter ratt heller for den saks skyld...har alltid haapet paa en re-release av NFSI Lenke til kommentar
insider Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Toca Racer 2 er et maget bra bilspill ! Vert å prøve ! Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Vil anbefale Toca race driver II hvist du skal ha et realistisk bilspill. (ikke bare realistisk, også dritfett ) Ikke enig. Altfor arcade. Vent på GTR.. Hva prøvde du ?? Demoen? Har hatt Toca 2 i en stund nå, det er det mest realistiske bilspillet jeg noen gang har prøvd.. og tro meg - jeg har prøvd dem alle. Med ratt og pedaler, force feedback er dette garantert den beste racing simulatoren på markedet idag. Da har ikke du mye peiling på bilspill. Endret 31. mai 2004 av rivaldo Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Toca race driver 1 & 2 *Venter på GTR* D blir maxirått... Du kan ikke seriøst mene at TOCA RD 2 er realistisk, ihvertfal ikke eneren. Men Live For Speed er det ultimate bil simulator spillet ute akkurat nå. Gleder meg til S2 kommer Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 Prøvde demoen til Toca RD 2, og var ikke akkurat veldig overbevist over hverken fysikk eller skademodell... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå