Kirukk Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Hei, Prøver å sette opp ei hjemmestudio for musikk produksjon. Har et M-AUDIO lydkort, Behringer 22 kanlaer mixer og høytalere etc etc... Jeg klarer ikke sette dette opp til at lyd kommer ut/inn... Noen som har noen erfaring på dette som kan hjelpe til??? feilen er nok enten kabling elr på lydkortet..... men jeg klarer ikke finne ud af det..... var innom behringer.com, der var det ikke mye til hjelp. Noen som kan hjelpe meg??? Villig til å betale.... Takkeer. Vet ikke om jeg kan poste slik...men det her er da ikke reklame??? elr noe den slags??? Lenke til kommentar
knutinh Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 prøv metodisk feilsøking. *bruk hodetelefoner og sjekk at lydkilden din kommer igjennom miksepulten *prøv med f.eks cooledit eller et annet enkelt audioprogram og se om koblingen aux-send->lydkort->driver->software fungerer *spill av mp3fil og se om du har lyd ut av lydkortet og inn på mikser hvordan har du tenkt deg å bruke utstyret? til å ta opp mange lydkilder på en gang? (f.eks bandøving), til å legge på ett og ett instrument? Til å ta opp mange samtidige lydkilder til separate spor og ha monitoring samtidig? Dette har litt å si for om du bør koble pc-en opp på tape in/out på mikseren (enklest) eller på aux send/sub-kanaler/in-line. mvh Knut Inge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå