stigi Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Jeg trenger litt hjelp med en Qtek 1010. jeg prøvde å installere den nyeste ROM oppdateringen, men den feilet og sa jeg skulle trykke inn restet knappen på tlf. Jeg gjor som den sa, og når jeg slår den på kommer det bare noen striper og prikker på skjermen. Får ikke koblet til activesync, men jeg har SD-Card og card reader... noen som vet hva jeg skal gjøre? Vil helst ikke sende den inn til service. Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Har forandret emnet ditt. Du må lære deg å bruke emnefeltet skikkelig. Emner ala 'HJELP!!!' vil bli stengt. Ta en titt på retningslinjene for en nærmere forklaring: http://forum.amobil.no/index.php?act=SR&f=60 Lenke til kommentar
stigi Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Takk for du sier ifra! Lenke til kommentar
gu Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Jeg foreslår at du tar en kikk på forumet til XDA-developers. Du finner ganske sikkert løsningen på problemet ditt hvis du leter litt rundt, særlig under kategorien "Upgrading and modifying it". Skulle du mot formodning ikke finne løsningen, kan du legge inn en forespørsel om hjelp på forumet. Gutta som driver dette stedet har et vanvittig høyt kompetansenivå når det gjelder Qtek, XDA etc. De kan helt sikkert hjelpe deg, men setter ikke noe særlig pris på at du spør om noe uten først å ha sjekket om svaret allerede finnes på forumet. Lykke til! Endret 6. juni 2004 av gu Lenke til kommentar
stigi Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg vet det.. har vert der flere ganger uten hjelp... Men jeg fant ut hvordan jeg fikset det av meg selv Var bare en liten IQ-test med å holde inn 2 knapper samtidig.. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå