G2Petter Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Jess! Jeg skal ha skriftlig eksamen i 2MX, kan det bli noe bedre? Nå har jeg 9 dager på meg til å lese meg til en 6'er! Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Heldiggrisen, jeg kom ikke opp i skriftlig , så nå blir det muntlig på meg og med min flask vil det si muntlig fransk Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Jeg kom opp i engelsk!!! :D:D ALT er jo bedre en matte Riktig nok så har vi bare 1mx ennå men Lenke til kommentar
gspr Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Heldiggrisen, jeg kom ikke opp i skriftlig , så nå blir det muntlig på meg og med min flask vil det si muntlig fransk Fatt mot! Jeg var i samme situasjon i fjor, og tenkte at med min flaks blir det nok fransk. Men nei, det ble historie! Håpet er ikke ute Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Men nei, det ble historie! Håpet er ikke ute Får håpe det ihvertfall Lenke til kommentar
Andlier Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Jaa, da var jeg ferdig med eksamen i 2MX. Gikk ikke såå bra, men er i hvertfall ferdig. komplekse tall er noe dritt. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 x=-1+i eller x=-1-i Tror jeg slurvet litt fordi jeg er så sykt trøtt idag! (Våknet 0230 og lå og smalt hodet i veggen til 0500) Men prøven var mye lettere enn tentamen vi hadde for noen uker siden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå