Lucas Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) Jeg skal ha meg dette kabinettet. og lurte på hvordan jeg kan modde det mer enn å bare sette inn vifter og viftestyring ?pluss hardware da ! Vil også gjerne vite hvordan jeg kan få hull i plexi glasset til en 80x80mm vifte #topic redigert av moderator # Endret 28. mai 2004 av B|Real Lenke til kommentar
diversity Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 hull får du med hullbor.. du kan jo mekke noe fett på glasset da.. men det der er ganske ferdig moddet fra før Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 hmm..ja vet det er sånn passe fedgi modda men..er litt ny med det og verktøy så hehe..ja det er flaut men hva er en hullbor ?Hvor får jeg tak i det ?? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Hvorfor vil du ha et ferdigmoddet kabinett, når du allikevel skal modde? Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Hvorfor vil du ha et ferdigmoddet kabinett, når du allikevel skal modde? bare mådde kabinettet sånn smått..men det kommer en tid jeg blir lei av dette og jeg kan ikke så mye modding nå derfor skal jeg ikke modde så mye nå men når jeg får meg ett nytt ett ! men er det noe lurt å bruke dremel ect på plexi glass hvis d skulle sprekke,riper..ect.?? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 hvor selges dette kabinettet? fikk lyst på...... Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 hvor selges dette kabinettet?fikk lyst på...... Kabinettet sleges på www.microplex.no og er produsert av lepont ! Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 takker ingen årsak ! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) hullbor er en sak som du tar på borremaskinen din som gjør at du da får et (la oss si 80x80 cm) rundt hull.. tror denne kan brukes: Edit: skriveleif Endret 28. mai 2004 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 er det noe prob å bruke en 80mm hullsag i toppen på ett cheaftech kabbis ..jeg skal ha en blå vifte der.. Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 er det noe prob å bruke en 80mm hullsag i toppen på ett cheaftech kabbis ..jeg skal ha en blå vifte der.. Vis viften skal være blå går det helt fint . Bare husk å bruke bor som er lagd for å borre i stål. Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Det første jeg ville gjort ville være å pelme den helsikens mangefarge-viften som jeg ser i toppen på det bilder der oppe! Passer ikke inn i kabinettet at all! Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 jada jeg skal pelme den..men tror ikke den følger med heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå