Lucas Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) Jeg skal ha meg dette kabinettet. og lurte på hvordan jeg kan modde det mer enn å sette inn vifter og viftestyring ? pluss hardware da ! *edit Vil gjerne vite hvordan jeg kan få hull i plexi glasset til en 80x80mm vifte ! Endret 28. mai 2004 av Lucas Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) Denne kategorien er IKKE, gjentar IKKE ment for diskusjon om casemods. Lurer du på om et visst kabinett egner seg for casemodding, poster du i "case mods". Og ellers gjelder de sedvanlige forumreglene her også. Post heller tråden i dette emnet, eller be en moderator om å flytte den. Endret 28. mai 2004 av Zaeira Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Gravere inn noe stilig i glasset! Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Jeg skal ha meg dette kabinettet.*bilde* og lurte på hvordan jeg kan modde det mer enn å sette inn vifter og viftestyring ? pluss hardware da ! *edit Vil gjerne vite hvordan jeg kan få hull i plexi glasset til en 80x80mm vifte ! Jeg vil ikke anbefale å lage hull i siden, heller feste noen skikkelige vifter nede i front og oppe bak, den på siden ødelegger bare luftstrømmen i kabinettet. Dette er mine erfaringer med Chieftech Miditower. Kommer selvfølgelig an på hvor du lager hullet. Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Jeg skal ha meg dette kabinettet.*bilde* og lurte på hvordan jeg kan modde det mer enn å sette inn vifter og viftestyring ? pluss hardware da ! *edit Vil gjerne vite hvordan jeg kan få hull i plexi glasset til en 80x80mm vifte ! Jeg vil ikke anbefale å lage hull i siden, heller feste noen skikkelige vifter nede i front og oppe bak, den på siden ødelegger bare luftstrømmen i kabinettet. Dette er mine erfaringer med Chieftech Miditower. Kommer selvfølgelig an på hvor du lager hullet. er det mulig å få ordnet en 80x80mm vifte der de 3 mindre plassene i front er ? Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Kjøp UV farger på www.ljudia.no, mal mønster på innsiden og dytt inn nok med UV-rør... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå