Malevolence Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) Skal til å flytte for meg selv og det medfører at jeg skal bestille bredbånd. Har ganske grei erfaring med NGT bortsett fra at rutern er noe helvete å temme og at NGT har verdens dårligste kundeservice... Så, har noen noen anbefalinger om jeg skal velge Charlie/Delta fra NGT eller Mega/Giga fra Firstmile? skal ha 1-3teliolinjer på det og en god del nedlasting... Har noen erfaringer med Firstmile og stabilitet på linjen? Min linje er stabil og grei, og nedlasting blir ikke mye hindret av opplasting... Så kom med tips... *edit*: noen smågreier Endret 28. mai 2004 av Punkin Penguin Lenke til kommentar
Jome Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Ser at NGT reklamerer med "3 mnd høyere hastighet i sommer + 3 filmer". Reklamen "tilfeldigvis" under VG's "Spammer får 7 år i fengsel".. Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Ser at NGT reklamerer med "3 mnd høyere hastighet i sommer + 3 filmer".Reklamen "tilfeldigvis" under VG's "Spammer får 7 år i fengsel".. huh??? skjønte ikke helt hva du mente med det... Lenke til kommentar
lhegdal Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Har hatt NGT i et år nå, Delta selfølgelig. Har ikke hatt nedetid sålangt. Jeg er kjempefornøyd, og vil anbefale deg å velge det. Lenke til kommentar
z00l Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Vet at de som har DSL fra firstmile i Nes kommune ligger LAAAANGT under det de skal i bandwidth. De har visstnok store problemer med å få nettet til å gå som det skal. De har i tillegg siden mars i år lovet at de skal ordne problemet umiddelbart, uten at det har skjedd så mye som et kvekk. Dog skal det også sies at kundene ikke har blitt fakturert enda p.g.a problemene, noe som vell kan kalles bra ! Vet ikke hvor du skal flytte, og det kan godt hende at firstmile har gode linjer andre steder enn i nes kommune -z00l- Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 (endret) Vet at de som har DSL fra firstmile i Nes kommune ligger LAAAANGT under det de skal i bandwidth. De har visstnok store problemer med å få nettet til å gå som det skal. De har i tillegg siden mars i år lovet at de skal ordne problemet umiddelbart, uten at det har skjedd så mye som et kvekk. Dog skal det også sies at kundene ikke har blitt fakturert enda p.g.a problemene, noe som vell kan kalles bra !Vet ikke hvor du skal flytte, og det kan godt hende at firstmile har gode linjer andre steder enn i nes kommune -z00l- Jeg har FM i Nes, og er kjempefornøyd! FM leverer det de lover og linjene er stabile med lav ping. Har på tester ca 1300/540. Edit: Leif. Endret 29. mai 2004 av XenZor Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Ser at NGT reklamerer med "3 mnd høyere hastighet i sommer + 3 filmer".Reklamen "tilfeldigvis" under VG's "Spammer får 7 år i fengsel".. huh??? skjønte ikke helt hva du mente med det... Merkelig humor(??) det der ja... Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 hvordan er FM i forhold til opplasting??? blir nedlasting mye påvirket av trafikken på opplasting (altså sånn som telenor lett blir)? og er routern grei å konfigurere? Lenke til kommentar
Jome Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Ser at NGT reklamerer med "3 mnd høyere hastighet i sommer + 3 filmer".Reklamen "tilfeldigvis" under VG's "Spammer får 7 år i fengsel".. huh??? skjønte ikke helt hva du mente med det... Merkelig humor(??) det der ja... Vel, det var ikke noe stort poeng, men siden ingen skjønte den, får jeg forklare den.. NGT har med rimelig sikkerhet betalt VG for å få annonser plassert på "IT og data relaterte saker", men det virker jo litt rart når det er ISP reklame rett under en slik sak som dette.. en spammer som har sendt 850 millioner spam-mail og dømt til 7 års fengsel, neppe den slags virksomhet NGT har lyst å bli forbundet med.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå