E0N Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Hei, jeg kjøpte ny pc for ca 1 1/2 måned siden... den var litt små rar i begynnelsen. jeg opdaterte biosen men det hjalp lite. Den var rett og slett "mongo" musa vile ikke bevege seg, jeg sendte først hovedkorte i retur men fikk det til bake, de fant inegn feil på det, da testet jeg CPUen min på ett likt hovekort (K7T 266 pro2-ru) men akkuratt det samme kjedde, ingen mus som virket. da sendte jeg CPUen og i retur men fikk den igjen i går den hade dem heller ikke funnet noen feil på, passer AMD XP1700+ til K7T 266 PRO2-RU eller begge er jo socket A så de burde dem, kan noen hjelpe meg i og finne feilen? Mvh E0N [ Denne Melding var redigert av: E0N på 2002-04-11 21:43 ] Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Bytta mus? Kjører du musa på USB eller PS/2? Lenke til kommentar
E0N Skrevet 11. april 2002 Forfatter Del Skrevet 11. april 2002 Jeg har testa ca 4 muser, en annen pc med samme hovekort, men ingenting funker....:sad: Kjører ps2 port.. [ Denne Melding var redigert av: E0N på 2002-04-11 20:21 ] Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 prøvd med usb mus... hvorfor mener du det skulle være noe med cpuen? ...jeg regner med at du har reinstalert windows... tastaturet virker? gå i biosen å se om maskinen finner musa di! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå