shamanix Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 Du trenger ikke bruke HELE s-ata disken til OS... holder med en partisjon på 20-30-40GB Jeg har alltid windows på en partisjon med 5-7gb Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 Og denne er så og si identisk med denne, bare at den har sata isteden for p-ata. Hadde du installert windows på nytt på sata disken? eller hade du beholdt den på pata disken? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Selv om driverne og beskrivelsen i BIOS ofte heter S-ata Raid, må du ikke bruke Raid på diskene. Så lenge ikke s-ata-kontrolleren er native på hovedkortet (innebygd på south-bridge, hvis jeg ikke driter meg ut), så må du ha tilleggsdrivere til s-ata-diskene. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Fungerer utmerket å legge inn en ghots av en P-ata inn på en S-ata. Fungerte hvertfall her.Bare pass på at S-ata disken er brukt (så drivere er innstalert) før du ghoster P-ataen. TaZ Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 Fungerer utmerket å legge inn en ghots av en P-ata inn på en S-ata.Fungerte hvertfall her.Bare pass på at S-ata disken er brukt (så drivere er innstalert) før du ghoster P-ataen. TaZ Jeg har prøvd det, men med Norton Ghos står det alltid "completed with errors" når jeg kommer tilbake til windows. Derfor vil jeg prøve et annet prog, men hvilket? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Og denne er så og si identisk med denne, bare at den har sata isteden for p-ata. Hadde du installert windows på nytt på sata disken? eller hade du beholdt den på pata disken? Kommer helt an på situasjonen. Jeg hadde sannsynligvis ikke gjort det hos meg selv gitt at diskene var like, siden det er ganske mye arbeid. Skulle jeg gjort det ville jeg reinnstalet os på den nye og ikke gohsta over. Men plages du i dag av teig oppstart osv av os kan det nok hjelpe (iallefall psykologisk) å legge os et på den andre disken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå