erlend fs Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) #dårlig emnetittel, bruk denne til å BESKRIVE hva topicet ditt handler om# hei! jeg har endelig motatt den tradløse musa jeg bestilte fra komplett, det er en labtec trådløs mus ps/2, det som e rproblemet med den er at den "fryser" etter en stund uten aktivitet med musa noe som er veldig irriterende, det jeg må gjøre når den fryser er å dra inn og ut legningen som er koblet til mottakeren av musebevegelsene. Noen som vet hva jeg må gjøre? på forhand takk. Mvh. Erlend Svendsen Endret 31. mai 2004 av It's me Lenke til kommentar
erlend fs Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 ingen som kan svare`? Lenke til kommentar
EDB Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Ligger senderen langt unna musa? Dårlig batteri? Lenke til kommentar
erlend fs Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 ingen av delene! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Prøvd å reinstallere driveren? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Kan det være fordi senderen ligger for nærme musa... Skjer med min da.... Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Kan det være fordi senderen ligger for nærme musa... Allerede sagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå