GTS Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Men la oss ikke gjøre dette til en krangletråd, da. Seff ikke Ville bare påpeke at det faktisk er et design som er svært populært. Sel har jeg ikke heller så veldig sansne for det. Når det gjelder vakre guitar headstocks så er det Suhr, Tom Anderson, Ibanez, PRS og Fender som gjelder Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Oi, bedre enn babethreaden jo... hehe... Lenke til kommentar
Purify Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Når det gjelder vakre guitar headstocks så er det PRS som gjelder PRS Edit: Det er min, ja. Endret 2. september 2004 av Purify Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Råeste gitarZakk Wylde Signatur Den er drit rå.. kunne godt tenkt meg en slik en.. Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 kunne tengt meg både en gibson les paul... hadde vel blitt en slash signatur da:D men har også lyst til å få prøvd en 7-strenger... og da er jo k-7 et godt alternativ ellers så har jeg en rg-270 dx å... steingod gitar som jeg digger....(jada det ER mr. vai som har designet den he he) Lenke til kommentar
neb Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 en deilig elektrisk fedner.. eller kanje en som er signert av jimi henrix! Lenke til kommentar
GTS Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Når det gjelder vakre guitar headstocks så er det PRS som gjelder PRS Edit: Det er min, ja. PRS Tremonti SE? Eller har du tatt'n helt ut og gått for den "ekte" Tremonti'en? SEdit: Så nå at det var SE når kaiern sa det. Prs Tremonti har jo creme fargede pickup ringer Endret 3. september 2004 av GTS Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Det er en PRS Tremonti SE, ja EDIT: også quoter vi ikke bilder vel GTS? Endret 3. september 2004 av kaiern Lenke til kommentar
srbz Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Drømmegitar? En skikkelig Fender Strat Amerikansk. En slik som jeg har Bare min er litt gammel, 95-mod... Ellers er jo som nevnt av andre, Gibson SG, en fet gitar (den som Angus Young bruker) og BC Rich gitarer er som alltid fete, men litt sære (Brukt av Slipknot m.fl.) Sikla en stund etter Gibson Flying-V, men så innså jeg at ikke er den spess kul, og den er ikke spess god å spille på... Lenke til kommentar
huf Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Liker godt min egen jeg..: Men jeg jeg kunne tenkt meg en les paul også Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Drømmegitar? En skikkelig Fender Strat Amerikansk. En slik som jeg har Bare min er litt gammel, 95-mod... Hvorfor er det dumt? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Drømmegitar? En skikkelig Fender Strat Amerikansk. En slik som jeg har Bare min er litt gammel, 95-mod... Hvorfor er det dumt? Ja, jo eldre, jo tøffere. Lenke til kommentar
Peprepupp Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Drømmegitaren er denne Vet at den er harry, men likevel. Eller denne Mine gitarer Blitsen ødela litt men det går. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Min brors gitar, bare med en litt annen farge på halsen (Yngwie Malmsteen signatur Strat) Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Teh uglyyy hode på den straten :-\ Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Teh uglyyy hode på den straten :-\ Fin den da.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Liker de hodet, jeg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Go'gutten Pete sin! Kan, som sagt, ikke spille så det er like greit jeg har en gitar det ikke kan spilles på. Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Haha lol.. der har vi en "fin" gitar.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå