Gå til innhold

Drømmegitarer!?

runela

Anbefalte innlegg

Humm, har fått mulig hete til å bytte Epiphone Les Paulen min mot en Epiphone Goth Explorer, er det ett godt bytte?

Ikke bytt noe som helst. Ta heller å selg Epiphonen din. Du kan jo sette to annonser i avisa/på nettet, en for explorern og en for les paul'n og se hva du får høyst tilbud på... :)

Og, når du har innkassert så kjøper du deg en _ekte_ Gibson Les Paul! :D

Sorry dobbelpost.. :blush:

OK, nå kan jeg ikke slenge opp flere poster på rad.

Now that cool.

Drømmer litt om en sånn fin ESP som Hetfield har

Eller alle ESPene

Hetfield & Hammet er bortimot det ultimate gitarpar, selv om de kanskje ikke er de to dyktigste i verden (les: Kirk Hammet er kratftig overvurdert av bortimot alle som digger Metallica. Han spiller fort, ja (3. raskest i verden, 19,4 slag per sek. på soloen på Damage Inc.), men på en eller to strenger. Hvis du ser på Yngwie Malmsten, Joe Satriani og slike helter, så spiller de nesten like fort som Kirk på _alle_ strengene. Klasseforskjell). De spiller helt nydelig sammen, og i tillegg er det ingen som har klart å lage bedre musikk. I følge meg og mange andre that is.

Angående James ESP'er, har du sett den Explorern han har på Live Sh*t Binge & Purge? Den der han har festa en liten teipbit som det står "EET FUK" på? Aldri sett en gitar som passer så utrolig godt til personen som spiller den.

Kirk ser ut som en tvekjønna kamel på Live Sh*t...

Endret av Purify
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Humm, har fått mulig hete til å bytte Epiphone Les Paulen min mot en Epiphone Goth Explorer, er det ett godt bytte?

Ikke bytt noe som helst. Ta heller å selg Epiphonen din. Du kan jo sette to annonser i avisa/på nettet, en for explorern og en for les paul'n og se hva du får høyst tilbud på... :)

Og, når du har innkassert så kjøper du deg en _ekte_ Gibson Les Paul! :D

Sorry dobbelpost.. :blush:

OK, nå kan jeg ikke slenge opp flere poster på rad.

Now that cool.

Drømmer litt om en sånn fin ESP som Hetfield har

Eller alle ESPene

Hetfield & Hammet er bortimot det ultimate gitarpar, selv om de kanskje ikke er de to dyktigste i verden (les: Kirk Hammet er kratftig overvurdert av bortimot alle som digger Metallica. Han spiller fort, ja (3. raskest i verden, 19,4 slag per sek. på soloen på Damage Inc.), men på en eller to strenger. Hvis du ser på Yngwie Malmsten, Joe Satriani og slike helter, så spiller de nesten like fort som Kirk på _alle_ strengene. Klasseforskjell). De spiller helt nydelig sammen, og i tillegg er det ingen som har klart å lage bedre musikk. I følge meg og mange andre that is.

Angående James ESP'er, har du sett den Explorern han har på Live Sh*t Binge & Purge? Den der han har festa en liten teipbit som det står "EET FUK" på? Aldri sett en gitar som passer så utrolig godt til personen som spiller den.

Kirk ser ut som en tvekjønna kamel på Live Sh*t...

Ja james Hetfield passer sykt godt me sånne gitarer... Men har du sett senere i konserten da kommer han med en d står "fuck it up" på :D James er bare så rå!

Hetfield & Hammet spiller ekstemt bra i lag... Det er bare så deilig og høre på!

Lenke til kommentar

Min drømmegitar er en Ibanez LACS gitar som er skreddersydd etter mine behov ;-)

Av de som er i produksjon, vil jeg gå så langt som å hevde aat jeg allerede har drømmegitaren;

ibanezjem7vwh.jpg

Bildet taler vel for seg selv vil jeg tro ;-)

Det er en Ibanez JEM7VWH, og den er nylig blitt signert av selveste Steve Vai. :w00t:

Lenke til kommentar
Min drømmegitar er en Ibanez LACS gitar som er skreddersydd etter mine behov ;-)

Av de som er i produksjon, vil jeg gå så langt som å hevde aat jeg allerede har drømmegitaren;

ibanezjem7vwh.jpg

Bildet taler vel for seg selv vil jeg tro ;-)

Det er en Ibanez JEM7VWH, og den er nylig blitt signert av selveste Steve Vai. :w00t:

stili :yes: Sånn skulle jeg gjerne ha hatt.. :love:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...